امام جمعه خرمشهر بر لزوم صیانت از غیرت دینی و ملی تاکید و نظارت بر فضای مجازی به عنوان تهدیدی برای غیرت دینی و انقلابی را خواستار شد‌.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ حجت الاسلام محمد جواد عادل پور ، امام جمعه خرمشهر در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته، به سه محور مورد تاکید رهبری در دیدار مجازی با مردم قم اشاره کرد و گفت: جان کلام سخنان مقام معظم رهبری، سه محور غیرت دینی_ انقلابی، خطر جنگ نرم و ضرورت وحدت بود که ایشان مردم ایران را غیور به غیرت دینی و انقلابی معرفی کردند.

او با تاکید بر اینکه غیرت دینی در قلب هر ایرانی غیور شعله ور است و ایستادگی در برابر فتنه ها و خلق حماسه های جاودان در برهه مختلف تاریخی انقلاب برگرفته از این غیرت است، بر ممکن نبودن گرفتن این غیرت از مردم ایران با وجود تلاش های دشمنان تاکید کرد.

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه دشمنان همچنان در تلاش برای کم رنگ شدن غیرت دینی و ملی ایرانیان هستند، گفت: در این شرایط همه مکلف به تکلیف تبیین هستند و مهمترین ابزار فضای مجازی است .

او بر لزوم راه اندازی شبکه اطلاعات ملی تاکید کرد و نظارت بر فضای مجازی را به عنوان یک الزام در شرایط کنونی دانست.

حجت الاسلام عادل پور در برابر بداخلاقی در فضای مجازی هم موضع گرفت و گفت: باید در فضای مجازی مراقب بود تا حرمت شکنی و توهین اتفاق می‌افتد چرا که توهین علاوه برجرم بودن حرام است.

او با یادآور شدن اینکه حق انتقاد برای هر فرد محفوظ است، توهین کردن در قالب انتقاد را مردود دانست و همچنین تاکید کرد که هیچ کس حق ندارد در مقام پاسخ به انتقاد نیز دست به توهین و حرمت شکنی بزند.

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه فضای مجازی تاثیرات واقعی برجای می گذارد از مسئولان خرمشهری خواست فضای مجازی درون شهر را کنترل بکنند.

او در ادامه به تودیع و معارفه فرمانده انتظامی خرمشهر اشاره کرد و جلوگیری از سرقت، حمل سلاح و تیراندازی و برخورد با تخلفاتی که بر زندگی مردم تاثیر می گذارند را به عنوان خواسته مردم از فرمانده انتظامی و شورای تامین و تمام ارکان های مرتبط برشمرد.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.