امام جمعه آبادان وجود ساختمان مجلل منطقه آزاد را نا متناسب با نظام اسلامی خواند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه آبادان در خطبه های نماز جمعه به موضوع فروش ساختمان سازمان منطقه آزاد اروند اشاره کرد و گفت: سود حاصل از فروش این ساختمان صرف توسعه زیر ساخت‌ها و عمران شهر‌های آبادان و خرمشهر شود چون در کنار این ساختمان مردم کم برخوردار زندگی می‌کنند که با کم‌ترین بارندگی خانه‌های آن‌ها دچار مشکل می‌شود بنابراین  چنین ساختمان‌های مجللی متناسب با نظام اسلامی نیست.

او در ادامه از مدیریت جدید منطقه آزاد اروند قدردانی کرد و اقدام به فروش ساختمان منطقه آزاد اروند را در ابتدای شروع به کار مدیریت جدید این منطقه اقدامی ارزشمند خواند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی در بخشی دیگر از سخنان خود با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و گریزی هم به سالگرد قيام خونين مردم قم زد و گفت: ما بايد به خود و انقلاب افتخار كنيم كه از همان اول با خون شهدا آغاز شد و تابحال اين شجره متبركه اسلامی با خون شهدا زنده است و ادامه می دهد.

سعید محمد، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور  در مهر ماه امسال با حضور در آبادان از تصمیم برای فروش ساختمان مجلل منطقه آزاد اروند خبر داده بود.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.