امام جمعه موقت شاهرود گفت: تدریس معارف انقلاب اسلامی به دانش آموزان و دانشجویان برای مقابله با روایت‌های نادرست دشمنان از این رخداد در دستور کار قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان  حجت الاسلام حمید عبداللهیان امام جمعه موقت شاهرود گفت: ایشان بر جنگ روایت‌ها و اینکه یک حادثه را از چه زاویه‌ای روایت کنیم تأکید داشتند.

دشمنان با تغییر روایت حادثه غدیر برای آن تعبیر جدیدی ارائه دادند تا در طول زمان در ذهن افراد این رخداد به معنای محبت به اهل بیت و نه ولایت باشد.

به فرموده امام راحل دو سوم قرآن و منابع فقهی و روایی ما سیاسی است.

 در روز عاشورا ابتدا آب را بستند تا اطراف امام حسین (ع) را خالی کنند و امروز نیز ما را تحریم می‌کنند تا مردم از انقلاب پشیمان شوند و توبه کنند.

طوری انقلاب را روایت می‌کنند که از آن فقط تهدید و محرومیت و عقب افتادگی را القا کنند و اگر ما در نخستین زمان ممکن روایت صحیح را انجام ندهیم، در این فضای مجازی آلوده و تاریک خلأ ایجاد کردیم که موجب دلسردی سرمایه‌های اجتماعی انقلاب می‌شود.

 نخستین ویژگی این بانوی بزرگوار بصیرت و شناخت زمانه و قدرت تحلیل حوادثی بود که پیرامون او رخ داد.

 بصیرت یعنی انسان بتواند طراحی پشت صحنه شیطان را بفهمد که این فقط با دانش علوم سیاسی به دست نمی‌آید بلکه باید مبانی اسلامی و سیاست ورزی اسلامی را نیز بفهمد.

مومنان افرادی هستند که وقتی خدا حکمی برای آن‌ها صادر کرد تشخیص خود را کنار بگذارند و یکی از ویژگی‌های مهم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز همین بود.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.