شهردار قلعه تل گفت: ظرفیت‌های شهری را شناسایی و برای توسعه آن‌ها برنامه ریزی کردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - رضائیان گفت: ظرفیت‌های قلعه تل را شناسایی کردیم وبا توجه به این ظرفیت‌ها برنامه‌هایی را برای توسعه و پیشرفت شهر تنظیم کرده ایم. البته برنامه‌های ما لزوما عمرانی نبوده و در زمینه‌های مختلفی همچون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... برنامه خواهیم داشت که ان شاءالله اجرا خواهند شد.

به گفته او قلعه باستانی وتاریخی شهر یکی از این ظریفت هاست این قلعه به عنوان یک اثر باستانی می‌تواند حتی برای شهر درآمدزا باشد و می‌توان در آن مراسمات فرهنگی، اعیاد ملی- مذهبی را برگزار کرد باید حصار شود وبرای حفاظت و توسعه آن برنامه داریم

رضائیان می‌گوید: یک اقدام بدی که صورت گرفت احداث ساختمان‌هایی است که جلوی بنای تاریخی قلعه را گرفته اند. شهر قلعه تل که با این بنا شناخته شده است باید به گونه‌ای باشد که مسافرین در ماشین خود با نگاه به سمت قلعه، آنرا به عنوان نماد شهر به خوبی ببینند.

شهردار قلعه تل گفت: ساختمان‌هایی در یک طرف قلعه احداث شد که این بنای زیبا را تاحدودی به حاشیه برد ونمی توان کاری کرد، اما در لاین مخالف جلوی این کار را خواهیم گرفت.

این مقام مسئول می‌گوید: یکی دیگر از برنامه‌ها ساخت یک دروازه به شکل قلعه در ورودی شهر است به گونه‌ای که وقتی ماشین‌ها وارد شهر می‌شوند گویا وارد قلعه شده اندکه نمای زیبایی به ورودی شهر خواهد داد

توسعه فضای سبز بدلیل اینکه قلعه تل یک شهر گردشگری است همچنین خاک و آب وهوای مناسب زمینه را برای توسعه فضای سبزدر قلعه تل به وجود آورده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.