به مناسبت ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی ۴۰۰‌بسته کمک مومنانه در تفرش توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان، اراک -  به مناسبت ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مجموع ۴۰۰ بسته هدیه کمک مومنانه به ارزش۱۴۰ میلیون تومان در مصلای ولایت تفرش بندی و توزیع شد.

حجه الاسلام حاجی لری امام جمعه تفرش ضمن تشکر از خیرین برای این هدایا گفت: این کار حرکت در راستای مکتب شهید سلیمانی است که در راستای عملی کردن آیه قرآن در جهت انفاق است و از سجایای اخلاق شهید سلیمانی کمک به نیازمندان بود.

حاج علی بیگی فرماندار تفرش هم گفت: دو سال است بیماری منحوس کرونا در جامعه ما شیوع پیدا کرده است و اگر توفیق حضور در جبهه نبرد حق علیه کفر را نداشتیم که همانند حاج قاسم بجنگیم؛ جبهه مبارزه با کرونا در جامعه پدید آمده است

حاج علی بیگی با اشاره به اینکه در این دو سال مردم از لحاظ معیشت بعلت کرونا در مضیقه قرار گرفته اند و هر عمل مثبتی در این جبهه را نشان دهنده حرکت در مکتب حاج قاسم سلیمانی دانست.

با شیوع کرونا در ایران وسخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه، رزمایش کمک مومنانه از اردیبهشت ماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی هم آغاز شد و تا کنون ادامه دارد.

این رزمایش در راستای اجرای طرح همدلی و مواسات مومنانه و تهیه وتوزیع کمک‌های خیرین بین مردم کم برخوردار و آسیب دیدگان از شرایط کرونایی استان مرکزی اجرا می‌شود و در طول یک‌سال گذشته ۳۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شده است.

علاوه بر این به همت بسیجیان استان مرکزی سال گذشته بیش از ۶۰ کارگاه تولید ماسک، ۳۰ کارگاه تولید دستکش راه‌اندازی و روزانه بیش از ۱۰۰ هزار ماسک و ۱۰۰ هزار جفت دستکش تولید و در نقاط محروم استان توزیع شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.