اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در سفر به گیلان، از سایت زباله سراوان بازدید کردند، البته این بازدید با تاسف و تعجبشان همراه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در سفر به گیلان از سایت زباله سراوان بازدید کردند.

این بازدید با تعجب و البته تاسف نمایندگان خانه ملت بویژه رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همراه بود.

بازدید از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در دست ساخت سایت لاکان، مرکز بازیافت زباله لاکان و همچنین دو رودخانه زرجوب و گوهر رود رشت نیز از برنامه‌های این گروه بود.

حمیدرضا حاجی بابایی، رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در این بازدید با اشاره به مشکلات مدیریت پسماند و آلودگی دو رودخانه رشت گفت: دیدن وضعیت اسف بار دپوی زباله در سراوان رشت، بسیار تاثیرگزذار بود و یکی از مهمترین و اصلی‌ترین مشکلات گیلان است که با در نظر گرفتن بودجه لازم در سال ۱۴۰۱ می‌توان برای حل این مشکل بزرگ گام‌های موثری برداشت.

مهرداد گودرزوند چگینی، رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس هم با اشاره به سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و تلفیق مجلس گفت:برای سفر اعضای کمیسیون برنامه وبودجه که برخی از آن‌ها عضو کمیسیون تلفیق هم هستند برنامه ریزی و رایزنی شده بود و خوشبختانه در فرصتی مناسب و به موقع اینسفر اتفاق افتاد.

به گفته او، بازدید اعضای کمیسیون سبب شد از نزدیک مشکلات گیلان به ویژه زباله، پسماند، رودخانه‌های رشت، سددیورش و باقیمانده بزرگراه در حوزه رودبار را دثیده و بخوبی لمس کنند به گونه‌ای که امید می‌رود در لایحه بودجه اعتبارات لازم برای حل این مشکلات در نظر گرفته شود.

رئیس و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی صبح امروز از سد دیورش و آزاد راه رشت – قزوین هم بازدید کردند.

 


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.