مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: پویش " برای هم بمانیم" در راستای آمادگی جوامع محلی و روستایی با هدف آموزش سه هزار نفر در استان سمنان آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان -  مظفرمحمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: پویش آموزشی خانه های هلال در راستای آمادگی جوامع محلی و روستایی در مخاطرات با عنوان " برای هم بمانیم" با مشارکت و حمایت کمیته بین المللی صلیب سرخ و دفتر ارتقاء سلامت وزارت بهداشت در استان سمنان آغاز شد.

 این پویش از ۱۹ دی آغاز شد و تا اسفند ۱۴۰۰ ادامه دارد و در کنار آموزش‌های آمادگی در برابر مخاطرات و کمک‌های اولیه، ترغیب و تشویق عموم مردم به واکسیناسیون، از دیگر اهداف آن است.

 این اقدام به عنوان یک طرح شاخص و برای فعالیت‌های امدادی، بشردوستانه و عام المنفعه در روستاها و محلات استان سمنان برگزار می شود.

 پویش «برای هم بمانیم» در چهار رده سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان اجرا می شود و پیش بینی می شود در پایان دوره بالغ بر سه هزار نفر آموزش دریافت کنند.

پس از پایش وضعیت واکسیناسیون افراد و بعد از اتمام دوره های آموزشی، با برگزاری آزمون به پذیرفته شدگان گواهینامه مبتنی بر نیاز محلی اعطا می شود.

 بازی های مربوطه برای شناخت کودکان از مخاطرات و آموزش بهترین واکنش آن‌ها در هنگام سانحه طراحی شده است.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.