ظرفیت فضای مجازی برای کاهش جرایم در اردبیل مورد توجه باشد

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل گفت: استفاده بیش از پیش از ظرفیت‌های موجود از جمله فضای مجازی در زمینه کاهش جرایم و تخلفات باید مورد توجه قرار بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل -حجت‌الاسلام حسین کثیرلو، رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل امروز در دیدار اعضای قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی و مجمع مطالبه‌گران گفت: این دیدار در راستای اجرای اوامر مقام معظم رهبری و تاکید رئیس قوه قضاییه با عنایت به رسالت مهم و مبارزه همه جانبه و موثر با مفاسد اقتصادی و رسیدگی به مطالبات مردمی از طریق گسترش همکاری، همفکری و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود انجام می‌شود.

او گفت: بر این اساس امید می‌رود تا این گونه اقدامات ابتکاری و جدید به امر کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی در استان اردبیل کمک کند و راه‌گشای موثری در حل مشکلات و گرفتاری‌های مردم باشد.

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل ضمن تشریح اهمیت مقوله پیشگیری از وقوع جرم با اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه، بر لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت‌های موجود از جمله استفاده بیش از پیش از فضای مجازی تاکید کرد.

او گفت: یکی از اولویت‌های مهم مورد تاکید سند تحول و تعالی قضایی نیز مبارزه با فساد اقتصادی است و در این راستا دادگستری استان در هماهنگی و همکاری کامل با سایر دستگاه‌های اجرایی اردبیل همه توان خود را برای مقابله و برخورد با مفاسد اقتصادی به‌کار می‌بندد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.