ورود جدی دستگاه قضایی اردبیل در امر مبارزه با فساد اقتصادی

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی استان اردبیل در امر مبارزه با فساد با جدیت ورود پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در نشست هم اندیشی قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور و دادگستری کل استان اردبیل که با حضور دبیر قرارگاه کشوری و اعضای قرارگاه استانی برگزار شد گفت: مسلماً یکی از مولفه‌های خدمتگذاری به مردم و ایجاد رضایتمندی در آنان برقراری عدالت اقتصادی و مبارزه با فساد در ابعاد مختلف به ویژه مفاسد اقتصادی است که در این خصوص و در راستای سیاست‌های کلان قوه قضاییه در امر مبارزه با فساد، دستگاه قضایی استان با جدیدت به این مسئله ورود پیدا نموده و موفق شده است و توانسته اقدامات مطلوبی در ابعاد استانی و ملی انجام بدهد.

او بیان کرد: کشف فساد در حوزه پتروشیمی، ورود جدی دستگاه قضایی استان به مسئله واگذاری کشت صنعت مغان و پیشگیری و مقابله با ده‌ها پرونده فساد اقتصادی از دیگر اقدامات دستگاه قضایی استان اردبیل است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: شفاف‌سازی، نظارت درون سازمانی و برون سازمانی، مقابله و برخورد با متخلفان در حوزه فرار از مالیات که با استفاده از خلاء‌های قانونی در صدد سودجویی هستند از جمله تاکیدات رئیس کل دادگستری استان اردبیل در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی بود.

عتباتی با اشاره به لزوم همکاری مردم در امر مبارزه با مفاسد گفت: دستگاه قضایی استان از طرق مختلف آماده دریافت گزارش مردمی است که سامانه سجام در این خصوص در قوه قضاییه راه اندازی شده و آماده دریافت گزارشات مردمی است.

گودرزی، دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور نیز در این نشست با قدردانی از اقدامات دستگاه قضایی استان در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی بر لزوم اتخاذ راهکار‌های مناسب مسئولان دستگاه‌ها و نهاد‌ها برای مقابله با فساد با استفاده از روش‌ها و تکنولوژ‌های نوین تأکید کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار