کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: موفقیت تیم ملی تنها با تلاش شمسایی به دست نمی‌آید، بلکه باید در کنار آن امکانات و برنامه ریزی مناسب داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان - وحید شمسایی که با انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال انتخاب شد، با استقبال بسیار زیادی از سوی اهالی ورزش مواجه شده است. همچنین برخی از بازیکنان تیم ملی راجع به انتخاب شمسایی صحبت‌هایی را مطرح کرده اند.

چند سال با شمسایی همبازی بودم

علی اصغر حسن زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان درباره انتخاب شمسایی اظهار داشت: موفقیت شمسایی در مربیگری قطعا موفقیت فوتسال ایران را به همراه خواهد داشت. من فوتسال خودم را زمانی که در ارم کیش حضور داشتم، در کنار شمسایی شروع کردم و با او همبازی بودم. بعد از آن هم شمسایی در تیم‌های تاسیسات دریایی و گیتی پسند مربی من بوده است.

شمسایی که سابقه سال‌ها بازی و مربیگری در عرصه فوتسال را دارد، روز گذشته با تصمیم اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال انتخاب و جانشین ناظم الشریعه شد.  

موفقیت تیم ملی تنها با تلاش شمسایی به دست نمی‌آید

کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان که سابقه کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را در کارنامه خود دارد، درباره حضور تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت‌های آسیا با هدایت شمسایی گفت: شمسایی زمانی که بازی می‌کرد و اکنون که مربی است، موفق شد تجربیات بسیار خوبی را به دست آورد. فوتسال ایران چندین سال است که در آسیا آقایی می‌کند. همچنین موفقیت تیم ملی تنها با تلاش شمسایی به دست نمی‌آید، بلکه باید در کنار آن امکانات و برنامه ریزی مناسب داشته باشیم. امکاناتی که اکنون تیم ملی دارد اصلا در شان تیمی که سابقه سومی جهان را دارد نیست. 

در ماه‌های گذشته و به ویژه قبل از جام جهانی فوتسال، بازیکنان و اهالی فوتسال از بی توجهی به تیم ملی انتقاد کرده بودند.  

اصولی می‌تواند شرایط خوبی را در تیم ملی فراهم کند

حسن زاده که در جام جهانی لیتوانی یکی از بهترین بازیکنان ایران بود و توانست در بازی با آرژانتین گل زیبایی به ثمر برساند درباره انتخاب اصولی به عنوان سرپرست کمیته فوتسال نیز گفت: او تازه انتخاب شده و فعلا نمی‌توان درباره عملکرد او صحبت کرد. امیدوارم او امکانات و برنامه ریزی‌های خوبی را برای تیم ملی فراهم کند. با توجه به این که اصولی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است فکر می‌کنم بتواند شرایط خوبی را برای تیم ملی فراهم کند.

احسان اصولی که سابقه عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و ریاست کمیته بازاریابی فدراسیون را دارد، چندی پیش با حکم شهاب‌الدین عزیزی خادم به سمت سرپرستی کمیته فوتسال منصوب شد.


بیشتر بخوانید


مهم ترین نکته نتیجه گیری تیم ملی فوتسال است

کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان که در گیتی پسند اصفهان بازی می‌کند، درباره رفتن ناظم الشریعه از تیم ملی اظهار کرد: او زحمات زیادی برای فوتسال ایران در آسیا و جهان کشید. این تصمیمی بود که رئیس فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال گرفتند. مهم فوتسال ایران است که بتواند نتیجه بگیرد و تمام هدف و تلاش ما بازیکنان این است که بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

تیم ملی فوتسال کشورمان شهریورماه امسال با هدایت ناظم الشریعه در جام جهانی لیتوانی، با شکست ۳ بر ۲ برابر قزاقستان در مرحله یک چهارم نهایی از دور این رقابت‌ها کنار رفت.   البته سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد که تغییر کادرفنی تیم ملی فوتسال ارتباطی به نتایج این تیم در جام جهانی نداشت.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار