تیم ملی والیبال نشسته به منظور آمادگی برای مسابقات پارالمپیک پکن در محلات اردو زد.

باشگاه خبرنگاران جوان، اراک - اردوی تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران به میزبانی شهرستان محلات آغاز شده تا اعضای تیم در این اردوی ۸ روزه برای مسابقات پارالمپیک پکن آماده شوند.

در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ کشور چین به پایتختی پکن میزبان بازی‌های زمستانی المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۲ است.

فرید صاحبی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران در حاشیه این تمرینات گفت: این سومین اردوی تیم ملی والیبال نشسته ایران است که در شهرستان محلات و به مدت ۸ روز برگزار می‌شود؛ بازیکنان در حال تمرینات هستند و سعی می‌کنیم با کار‌های بدنی بیشتر کار کنیم و فرصت مناسبی داریم تا آمادگی بدنی مناسبی پیدا کنند و روی تکنیک و تاکتیک بازیکنان بیشتر کار کنیم.

صاحبی با بیان اینکه انشاالله تا مسابقات ۴ اردوی دیگر برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم یک تیم آماده و کامل برای مسابقات اعزام کنیم افزود: این آمادگی را برای مسابقات هانجوی چین که در اردیبهشت ماه برای قهرمانی جهان برگزار خواهد شد انجام می‌دهیم.

حسن محمدی مربی تیم ملی والیبال نشسته ایران هم در این خصوص گفت: افتخار این داریم که در شهرستان خودمان میزبان تیم ملی والیبال نشسته کشور باشیم و امیدواریم بتوانم در این مدتی که میزبان این عزیزان هستیم به بهترین شکل ممکن رسم مهمان نوازی را ادا کرده و خاطره خوبی برای این عزیزان به وجود بیاوریم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.