رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، بررسی حذف از لیگ قهرمانان آسیا را مهمترین برنامه این باشگاه اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان -بیژن ذوالفقار نسب   درباره برنامه اش در باشگاه پرسپولیس بیان کرد: برنامه ما منطبق با فدراسیون فوتبال و‌ AFC است. بحث حذف از آسیا یکی از مشکلات اصلی باشگاه پرسپولیس است و ۳، ۴ روز فرصت داریم تا این مشکل را حل کنیم. به هر حال این موضوع مهمترین برنامه ما محسوب می‌شود تا تهدید به حذف از آسیا را برطرف کنیم. اگر لازم باشد عضوی از باشگاه به مقر‌ای اف سی می‌فرستیم 

باشگاه پرسپولیس چند روز پیش از سوی کنفدارسیون فوتبال آسیا مجوز حرفه‌ای را دریافت نکرد و از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد. البته سرخپوشان فرصت ۱۰ روزه برای اعتراض به کمیته استیناف دارند.  

ذوالفقار نسب در ادامه صحبت هایش درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس گفت:  باشگاه پرسپولیس دچار مشکلات مالی است. طلب اوساگونا را بررسی خواهیم کرد و حتی قصد داریم از این بازیکن فرصت بگیریم.  به هر حال هر شکایتی که بازیکنان و مربیان خارجی کنند، فیفا علیه ما رای صادر می‌کند به همین علت باید جلوی شکایت را بگیریم.

باشگاه پرسپولیس به پرداخت ۹۶ هزار دلار به اوساگونا بازیکن خارجی سابق خود محکوم شده است. سرخپوشان در مهلت داده شده باید پول اوساگونا را بپردازد در غیر این صورت باید منتظر تبعات بعدی اش باشد.  

او درباره حضور همزمانش در کمیته فنی  فدراسیون فوتبال و ریاست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مشکلی ایجاد نمی‌کند، گفت: نه، حضورم در این ۲ پست تداخل ایجاد نمی‌کند، چون در یک مسیر هستند و در تضاد با یکدیگر نیستند.  

بیژن ذوالفقار نسب در یک روز ۲ حکم  عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال و ریاست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را دریافت کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار