رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی مشهد از دلیل اصلی کاهش قاچاق لوازم خانگی در بازار مشهد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  مشهد - رضا رزقیان در حاشیه برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی مشهد گفت: در بازار مشهد شدت بازرسی‌ها و نظارت‌ها از سوی مراجع نظارتی افزایش یافته و همچنین راه اندازی سامانه جامع تجارت و الزام ثبت فرآیندهای مربوط به کالا از تولید تا فروش در آن است.

او گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی معرفی محصولات جدید است و همه انواع لوازم خانگی عرضه شده در این نمایشگاه ۱۰۰ درصد ایرانی است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: تمامی لوازم خانگی ایرانی دارای شناسه کالاست و در سامانه جامع تجارت به ثبت رسیده است و خوشبخانه حتی یک مورد کالای قاچاق و خارجی در این نمایشگاه وجود ندارد.

رزاقیان گفت: تغییر قیمت لوازم خانگی از سوی تولیدکنندگان نیازمند مجوز قانونی از دولت است لذا نرخ همه لوازم خانگی مصوب بوده و در سامانه ثبت شده است و هیچ افزایش خودسرانه قیمتی در این بخش وجود ندارد.

او گفت: هیچ کمبودی در بازار لوازم خانگی وجود ندارد، اما به دلیل افزایش قیمت‌ها و کاهش توان خرید مصرف کنندگان، بازار این اقلام دچار رکود شده است و طرح‌های فروش اقساطی کالا در این حوزه به ویژه برای زوج‌های جوان در حال اجراست و استقبال مناسبی نیز از آن شده است.

سه نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، فرش و موکت تا ۲۴ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد دایر است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۲ دی ۱۴۰۰
کاش قیمت هارو ارزاش کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۲ دی ۱۴۰۰
درود بر محصولات ایرانی
آخرین اخبار