به گفته سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز، تقابل این تیم با سرخپوشان، سخت و جذاب است.

باشگاه خبرنگاران جوان- تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران، میهمان تیم فوتبال پرسپولیس است. این دیدار، روز پنجشنبه ۲۳ دی ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

علی اصغر کلانتری قبل از دیدار با تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار کرد:در ۳ - ۴ بازی گذشته نتیجه‌ای را که دوست داشتیم، نتوانستیم کسب کنیم و خودمان و همه هواداران از این بابت ناراحت هستیم. به دنبال برطرف کردن مشکلاتی از جمله رفع مصدومیت بازیکنان و تقویت تیم در نیم‌فصل دوم هستیم که بتوانیم جایگاه خوبی را در جدول به دست آوریم.

امیدواریم بازی خوب و جوانمردانه‌ای از هر ۲ تیم شاهد باشیم

تیم‌های پرسپولیس و فجر نخستین بار در هشتم دی ماه سال ۱۳۷۶ با هم رو به رو شدند. این بازی که در ورزشگاه حافظیه برگزار شد با تک گل عباس سرخاب به برتری یک بر صفر تیم میزبان منجر شد. ۲ تیم آخرین بار در هفته بیست و ششم لیگ برتر سیزدهم به مصاف هم رفتند و در روزی که شاگردان علی دایی به دلیل مشکلات مالی در اعتصاب به سر برده و تمرین مناسبی نکرده بودند، امتیازات را تقسیم کردند. ابتدا در دقیقه ۵۰ تیم پرسپولیس با گل به خود محمد حیدری از حریف پیش افتاد و ۱۵ دقیقه بعد جلال الدین علی محمدی بازی را به تساوی کشاند. این بازی بیستم بهمن ۹۲ برگزار شد و از ترکیب آن روز ۲ تیم، فقط سیدجلال حسینی در پرسپولیس باقی مانده است. در واقع بعد از ۱۱ سال و ۷ ماه دو تیم قرار است بار دیگر مقابل هم بایستند. زنده یاد علی انصاریان از پرسپولیس و بهمن طهماسبی از فجر بهترین گلزنان مصاف‌های دو تیم به شمار می‌روند.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در خصوص دیدار های پرسپولیس و فجر در ادوار گذشته گفت: این دیدار برای هر ۲ تیم سخت است و اینطور نیست که پرسپولیس به راحتی فجر را در ورزشگاه آزادی شکست دهد. تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در ادوار گذشته نشان داده است که در چندین نوبت و در ورزشگاه آزادی و شیراز پرسپولیس را شکست داده است و انگیزه خوبی برای این بازی در بین بازیکنان و باشگاه وجود دارد. امیدواریم بازی خوب و جوانمردانه‌ای را از سوی ۲ تیم تماشا کنیم و امتیاز خوبی برای تیم فجر سپاسی به دست بیاید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار