اجرای ۱۳۰ طرح اشتغالزا در بخش‌های مختلف اقتصادی خراسان جنوبی به تصویب رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - در چهارمین جلسه کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ خراسان جنوبی که با حضور کلیه اعضا و نمایندگان بانک‌های عامل برگزار شد، تعداد ۱۳۰ طرح اشتغالزا به تصویب رسید.

موهبتی از نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواست موضوع تسریع در روند واریز سهم استان از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ به حساب بانک‌ها و مؤسسات عامل را از طریق مکاتبه با سازمان برنامه و بودجه کشور مورد پیگیری قرار دهد.

جعفری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی به ارائه گزارش وضعیت تصویب طرح‌های متقاضی تسهیلات در کمیته کارشناسی و استانی بند الف تبصره ۱۸ پرداخت و نحوه توزیع شهرستانی تسهیلات را در قالب نمودار ارائه کرد.

نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و نیز رئیس پارک علم و فناوری استان به ارائه توضیحاتی در خصوص طرح‌های معرفی شده پرداختند که این موارد توسط اعضای کمیته مورد بررسی و اعلام نظر قرار گرفت.

در این جلسه تعداد ۱۲۰ طرح در حوزه سازمان جهاد کشاورزی با مبلغ تسهیلات ۲ هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال، ۶ طرح گردشگری با مبلغ تسهیلات ۳۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و ۴ طرح در حوزه پارک علم و فناوری با مبلغ تسهیلات ۶۵ میلیارد ریال به تصویب کمیته استانی رسید و مقرر شد اقدامات لازم جهت معرفی طرح‌ها به بانک یا مؤسسه عامل به عمل آید.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.