خانم راموس به همراه جمعی مسئولان اتاق بازرگانی استان مرکزی از واگن پارس اراک بازدید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان، اراک -  صبح امروز خانم رومینا گوادالوپه‌پرز راموس سفیر کشور بولیوی در ایران به همراه جمعی مسئولان اتاق بازرگانی از واگن پارس اراک بازدید و از نزدیک با توانمندی‌های این شرکت آشنا شدند.

خانم رومینا گوادالوپه‌پرز راموس سفیر کشور بولیوی در ایران در این بازدید با اشاره به مراودات اقتصای با کشورش با ایران گفت: قرار است پس از این بازدید چند روزه به اراک و آشنایی با توانمندی‌های صنعتی گزارشی تهیه و به مقامات بولیوی داده شود تا پس از امضاء تفاهم نامه و در صورت توافق نهایی قرارداد‌هایی در بخش واگن و قطار‌های شهری اجرایی شود.

سفیر بولیوی اظهار امیدواری کرد که این بازدید‌ها و نشست‌ها در نهایت برای هر دو کشور مفید و موفقیت آمیز باشد.

به گفته بیگ زاده معاون امور بین‌الملل اتاق بازرگانی اراک با اشاره به اینکه سفر سفیر بولیوی به استان مرکزی با هدف همکاری‌های اقتصادی ۲ کشور و بازدید از برخی از ظرفیت‌های صنعتی، استان مرکزی انجام می‌شود گفت: سفیر کشور بولیوی در ایران روز‌های سه شنبه ۲۱ و چهارشنبه ۲۲دی‌ماه به استان مرکزی در استان مرکزی سپری می‌کند که احتمال افزایش روز‌های سفر وجود دارد.

سفیر بولیوی در ایران از دیروز که وارد اراک شده تا کنون شرکت در مراسم افتتاح و بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بزرگ تخصصی صنعت، صنایع کوچک، بزرگ و دانش‌بنیان استان مرکزی در اراک، ملاقات با استاندار مرکزی را داشته است.

نشست مشترک با رئیس و اعضای اتاق بازرگانی اراک و همچنین بازدید تعدادی واحد‌های تولیدی صنعتی از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه خانم راموس خواهد بود.

۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.