رقابت‌های هفته هفدهم مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان، امروز (چهارشنبه) با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان- رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر والیبال مردان (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی)، امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری خواهد شد. در رقابت‌های هفته گذشته، تیم شهداب یزد مقابل هواداران خود موفق شد تا لبنیات هراز آمل را از پیش رو بردارد تا روند پیروزی‌های خود را حفظ کند. هورسان هم در رامسر شگفتی ساز شد و شهرداری ارومیه را از پیش رو برداشت تا نوار شکست‌های شهرداری چی‌ها ادامه دار باشد. فولاد مبارکه سپاهان هم پس از شکست در ۲ بازی قبلی خود هفته گذشته تا لبه پرتگاه رفت، اما در پایان توانست شهرداری گنبد را از پیش رو بردارد تا از بحران خارج شود. در این بازی هرچند تیم سپاهان پیروزی بازی بود، ولی این بازی حاشیه‌هایی را هم به دنبال داشت و محرومیت میرزاجانپور نتیجه این حاشیه‌ها بود.

پیروزی تیم پیکان هم برابر آذر باتری قعر جدولی، تنها شرایط تیم پیکان را به ثبات رساند تا در جمع مدعیان باقی بماند. در بازی‌های امروز، رضا نائینی (کمک مربی تیم شهرداری ورامین) هم از همراهی تیم خود محروم خواهد بود. در بازی‌های امروز ۴ بازی به صورت همزمان برگزار خواهد شد و شهر ارومیه ۲ میزبانی دارد.

لیگ برتر والیبال

لبنیات هراز آمل – ساپیا تهران

تیم والیبال لبنیات هراز آمل در حالی در سالن پیامبر اعظم (ص) میزبان شاگردان ناصر شهنازی خواهد بود که در بازی قبلی خود مغلوب شهداب یزد شده است. شاگردان بهروز عطایی با شکست در دیدار قبلی از کورس بالا نشینان جدول باز ماندند. هرچند رتبه سومی هرازی‌ها تثبیت شده است اما شاگردان عطایی در صدد پیروزی برابر سایپا جوان هستند تا جایگاه خود را در جدول لیگ بهتر کنند. هرازی‌ها در بازی قبلی با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شهداب یزد شد و در حال حاضر با ۱۰ پیروزی و ۶ شکست و با ۲۸ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه

تیم والیبال سایپا تهران هم پس از پیروزی در ۲ بازی اول دور برگشت در بازی قبلی خود تا پیروزی برابر شهرداری ورامین پیش رفت اما در پایان ۳ بر ۲ نتیجه را به شهرداری ورامین واگذار کرد. شاگردان ناصر شهنازی امروز کار سختی برابر لبنیات هرازآمل دارند و باید برای صعود به رتبه‌های بالاتر، شاگردان عطایی را شکست دهند. سایپا تهران در حال حاضر با ۶ پیروزی و ۱۰ شکست و با ۱۹ امتیاز در رده سیزدهم جدول رقابت‌های لیگ برتر والیبال قرار دارد.

شهرداری ارومیه – مقاومت یزد

تیم والیبال شهرداری که این روز‌ها حاشیه‌های زیادی را در بحث محرومیت بین المللی به خود می‌بیند، امروز در حالی در سالن غدیر ارومیه میزبان شاگردان طلوع کیان خواهد بود که بازی هفته گذشته خود را با شگفتی شاگردان مسعود آرمات با نتیجه ۳ بر یک به هورسان رامسر واگذار کرده است. تیم شهرداری ارومیه پس از آغاز نیم فصل دوم شرایط خوبی را دنبال نمی کند و فرصت کم کردن فاصله خود با سپاهانی‌ها را از دست داد. شاگردان محمدرضا تندروان در دیدار امروز کار سختی برابر مقاومت یزد دارند و برای جا نماندن از بالا نشینان جدول محکوم به برد در این دیدار هستند. شهرداری ارومیه در حال حاضر با ۱۲ پیروزی، ۴ شکست و با ۳۳ امتیاز در رده دوم ایستاده است.

در مقابل شاگردان علیرضا طلوع کیان هم با پیروزی در ۳ بازی ابتدایی اخیر خود موفق شدند نیم فصل دوم را با قدرت آغاز کنند و پله پله به جمع مدعیان بالای جدول لیگ برتر نزدیک شوند. نکته قابل توجه تیم شهداب یزد، تغییر نام این تیم برای ادامه رقابت‌ها است. این باشگاه از این پس با نام مقاومت یزد در لیگ به کار خود ادامه خواهد داد. ایم نیم در بازی قبلی خود با نتیجه ۳ بر صفر از سد شاگردان بهروز عطایی گذشت و نهمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر ثبت کرد. شاگردان علیرضا طلوع کیان در حال حاضر با ۹ پیروزی، ۷ شکست و با ۲۵ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند.

تیم والیبال مقاومت یزد

برنامه کامل هفته هفدهم دور رفت لیگ برتر والیبال مردان:

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۵

آذرباتری ارومیه – شهرداری گنبد

ناظر فنی: محمدعلی امیدی، ناظر داوری: مسعود قاری، داور اول: اصغر میرزایی، داور دوم: میثم پارسه

سیرجان، سالن شهید سلیمانی، ساعت ۱۶
فولاد سیرجان ایرانیان – پاس گرگان

ناظر فنی: شهباز صدری، ناظر داوری: محمد شاهمیری، داور اول: محمدرضا درفش کاویان، داور دوم: محمد آقایی

رفسنجان، سالن ۹ دی، ساعت ۱۶

مس رفسنجان – پیکان تهران

ناظر فنی: علیرضا گیلانی، ناظر داوری: محسن ترابی، داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: علی‌اکبر پاکدلان

مریوان، سالن زاگرس، ساعت ۱۶

راه‌یاب ملل مریوان – هورسان رامسر

ناظر فنی: عباس امانی، ناظر داوری: امیر صداقت، داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: مهرداد شوشتری

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت ۱۶

لبنیات هراز آمل – ساپیا تهران

ناظر فنی: یونس حسن‌زاده، ناظر داوری: علی‌اصغر حاجی‌کاظمی، داور اول: داود نافعی، داور دوم: اکبر شرقی

اصفهان، سالن نقش جهان، ساعت ۱۷

فولاد مبارکه سپاهان – شهرداری ورامین

ناظر فنی: خضراله ترابی، ناظر ویژه: احمد گلچی، ناظر داوری: علی یاوری، داور اول: وحید پورکاشیان، داور دوم: علی‌اصغر ثابتی‌پور

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۸

شهرداری ارومیه – شهداب یزد

ناظر فنی: محمدعلی امیدی، ناظر داوری: مسعود قاری، داور اول: احمد سرمست، داور دوم: مرتضی حسن‌علایی


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار