به دلیل حواشی پیش آمده در بازی تیم‌های والیبال شهداب یزد و شهرداری ورامین، خاطیان این دیدار روز دوشنبه در جلسه کمیته انضباطی حاضر خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان- در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم شهداب یزد در سالن شهید گل عباسی ورامین، میهمان شهرداری ورامین بود. این بازی که از حساسیت‌ بسیار بالایی برخوردار بود، حواشی زیادی داشت. در ست پنجم این دیدار کمک مربی تیم شهرداری ورامین با پرت کردن بطری آب و خیس شدن زمین باعث شد بازی برای چند دقیقه متوقف شود. این بازی به سود شهدابی‌ها به پایان رسید تا شاگردان طلوع کیان دومین پیروزی متوالی خود را به دست آورند.

نادر انصاری، دبیر سازمان لیگ والیبال در خصوص حواشی این بازی و گزارش ناظر این دیدار به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: گزارش ناظر بازی همان روز به صورت آنلاین به دست ما رسید و به دلیل تعطیلات پیش رو حکم موقت هم از سوی کمیته انضباطی صادر نشد اما کمک مربی تیم والیبال شهرداری ورامین تا زمان برگزاری جلسه کمیته انضباطی محروم خواهد بود.

او در ادامه گفت: گزارش ناظر بازی در خصوص تمام حواشی ایجاد شده در بازی‌های لیگ برتر برای ما حجت است و پس از ارائه کتبی گزارش به سازمان لیگ و کمیته انضباطی، جلسه رسیدگی به حواشی این دیدار برگزار خواهد شد. به دلیل حواشی ایجاد شده و فوریت این موضوع، روز دوشنبه کمیته انضباطی در این خصوص تشکیل جلسه خواهد داد و بعد از رسیدگی به مسائل، حکم خاطیان توسط کمیته انضباطی اعلام می‌شود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار