یادواره شهدای غرب مشهد با هدف قدردانی از خانواده‌های معزز شهدا روز پنج شنبه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در مجتمع آیه ها برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان  مشهد -فرمانده سپاه ناحیه یاسر مشهد در نشست خبری اعلام برنامه‌های یادواره شهدای غرب گفت: یادواره شهدای غرب مشهد با مشارکت و همکاری نهاد و سازمان‌های دولتی و مردمی شورای شهر، شهرداری مشهد و سپاه امام رضا برگزار می شود.

به گفته محمد قاصدی در راستای کنگره سرداران شهید در سال آینده همه نواحی مکلف هستند یادواره‌های شهرستانی را برگزار کنند که منتج به یادواره سردان شهید در سال ۱۴۰۱ خواهد شد.

فرمانده سپاه یاسر از سرکشی از ۶۸۸ خانواده شهید منطقه غرب مشهد، تهیه کلیپ و مستند، بهره گیری از نظرات خانواده شهدا در مسائل فرهنگی و معضلات اجتماعی محله به عنوان  اقدامات  یادواره شهدای غرب مشهد خبر داد.

هنر، بهترین ابزار جذب جوانان

دبیر یاد واره شهدای غرب مشهد الرضا هم در این نشست خبری گفت: رواج فرهنگ شهدا و بزرگداشت خانواده‌ی شهدا، تقویت روحیه فداکاری و ایثار، گنج‌های گرانبها و ارزش‌های والای انسانی است که باید در میان جوانان حفظ شود.

پیش نماز  معتقد است بهترین راهکار جذب نسل جوان به سمت ارزش های دفاع مقدس بهره گیری از هنر است لذا هنرمندان از لحظات دفاع مقدس و خاطرات ارزشمند شهدا ثبت و ضبط خواهند کرد.

فرمانده سپاه یاسر گفت:ارتباط گیری منظم و مستمر با خانواده معزز شهدا و مقیاس محله محور، تولید محتوا در فصای مجازی در قالب تصاویر و دست نوشته ها، تکمیل و تفکیک و بروز رسانی بانک اطلاعات خانواده‌های شهدای غرب مشهد، ضبط و روایتگری توسط مادران و همسران شهدا با مشارکت صدا و سیما و بازنشر کلیپ در فصای مجازی و رسانه‌ای از اهداف یادواره شهدای غرب است.

قاصدی راه اندازی دبیر خانه مرکزی شهدای غرب و نامگذاری معابر و خیابان‌های غرب مشهد و قاسم آباد را به نام شهدا به عنوان بخش دیگری از برنامه های یادواره شهدای غرب مشهد برشمرد.

انتهای پیام//ف. غ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.