دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار در مشهد از نمایش ۲۸ اثر این رویداد در پردیس سینمایی هویزه این شهر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان  مشهد - محمدرضا مالدار گفت: نمایش ۲۸ اثر از آثار دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار همزمان با تهران در پردیس هویزه مشهد از ۱۹ دی ماه آغاز شد و امروز ۲۱ دی ماه به پایان می‌رسد.

دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، از شنبه ۱۸ دی ماه شروع شده است و آثار منتخب این جشنواره تا ۲۳ دی ماه، در سینما فلسطین تهران و به صورت مجازی در سایت Ammarayar.ir به نمایش درمی‌آیند.

او گفت: آثار متنوعی در قالب‌های داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ در این دوره از جشنواره برای عموم مردم به صورت رایگان در ۲ سالن پردیس هویزه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه از ۱۹ تا ۲۱ دی ماه در حال نمایش است.

دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار در مشهد گفت: تاکنون برخی از آثار این جشنواره از جمله "هایتک"، "ژنرال"، "قرعه"، "قیچی تیز" و "بی بی" مورد توجه تماشاگران در پردیس سینما هویزه مشهد قرار گرفته است.

مالدار گفت: در حاشیه نمایش فیلم‌های جشنواره عمار در سینما هویزه سه کارگروه تخصصی با نخبگان، پژوهشگران و هنرمندان با موضوعات "سینما پیشرفت"، "سینما سلطه" و "سینما و حماسه اجتماعی" نیز برنامه ریزی شد که تاکنون ۲ کارگروه برگزار شده است.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.