استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهم ترین موضوع و اولویت برای ما در زیلایی توسعه و تقویت راه‌ها است و بعد از آن سایر خدمات مانند آب و برق و گاز قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - سید علی احمد زاده روز دوشنبه از توجه ویژه به منطقه زیلایی برای رهایی از بن بست ارتباطی خبر داد و گفت: بیشترین اعتبارات راه روستایی در کل کهگیلویه و بویراحمد  با ۱۱۰ میلیارد تومان مربوط به مارگون است که در تاریخ این شهرستان کم‌نظیر است.

او گفت: در سال های گذشته کل اعتبارات مارگون به هفت میلیارد نمی‌رسید در حالی که امسال این شهرستان تنها در حوزه راه ۱۱۰ میلیارد اعتبار دارد.

استاندار همچنین در میان مردم روستای پوله زیلایی حضور یافت و از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه های ساکنان این روستا قرار گرفت.

در این دیدار رو دررو مردم  از نبود پزشک و ماما در منطقه زیلایی گلایه داشتند و خواستار توجه متولیان امر به رفع این نارسایی ها شدند.

مردم پوله علاوه بر مشکل اساسی در حوزه راه که خدمات رسانی را برایشان دشوار کرده از وضعیت توزیع آرد گلایه داشتند و عنوان کردند که سهمیه آرد به دست آن ها نمی‌رسد.

همچنین آن ها با اشاره به وضعیت بد سوخت، نبود گاز و کمبود نفت سفید از استاندار و مدیرکل منابع طبیعی درخواست آبگرمکن خورشیدی کردند.

بخش محروم زیلایی از توابع شهرستان مارگون با جمعیتی افزون بر ۱۲ هزار تن ساکن در ۵۸ روستای بزرگ و کوچک به عنوان یکی از محروم‌ترین مناطق ایران به شمار می رود.

زیلایی با وجود خدمات فراوان طی چهار دهه گذشتهر اما به دلیل عمق محرومیت، توپوگرافی خاص و خشن منطقه و پراکندگی آبادی‌ها هنوز در محرومیت به سر می‌برد .

انتهای پيام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.