مسئول کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل از کمک‌های نقدی و غیر نقدی بیش از ۲ میلیارد ریالی خادمیاران و خیران رضوی به نیازمندان شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان-  عباس آذرباد گفت:  از مجموع کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شده از ۱۵ آذر تا ۱۵ دی،  ۷۷۴ میلیون و ۸۰۷ هزار ریال از کمک‌ها از سوی خادمیاران رضوی، یک میلیارد و ۳۱۸ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۷۰۰ ریال توسط خیران تامین شده و ۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال آن غیر نقدی بوده است.

کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گفته مسئول کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل  توزیع ۲ هزار و ۸۱۵ پرس غذا، ۳۰۵ قرص نان، ۳۲۳ کیلوگرم گوشت قرمز، ۲ هزار و ۸۷ کیلوگرم میوه، ۲۷۷ بسته معیشتی و برگزاری هفت مورد میز تخصصی از دیگر اقدامات خادمیاران رضوی از نیمه دوم آذر تا پایان نیمه اول دیماه است.

کمک بیش از ۲ میلیارد ریالی خادمیاران آران وبیدگلی در قالب ۳۷۷ فعالیت و هزار و ۲۹۵ ساعت به ۱۱ هزار و ۵۷۶ نفر دریافت کننده خدمات ارائه شده است.

 هم اکنون ۱۲۵ خادمیار فعال در ۱۰ کانون خدمت رضوی کار خدمت رسانی به مردم و محرومان را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.