خادمیاران رضوی کانون محلی امیرالمومنین (ع) با تکریم پژوهشگران نخبه یک شرکت دانش‌بنیان در کاشان برای موفقیت‌های دانش پژوهانه و علمی آن‌ها از عالم آل محمد استمداد طلبیدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسعود دعاخوان مسئول کانون محلی امیرالمومنین (ع) گفت: جمعی از خادمیاران این کانون به مناسبت هفته پژوهش و فناوری (۲۱تا ۲۷ آذر) با اهدای متبرکات رضوی و اجرای برنامه‌های فرهنگی از تلاش‌های علمی دانش پژوهان این شرکت دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان تقدیر کردند.

وی گفت: خادمیار مداح کانون محلی امیرالمومنین (ع) در آیین تکریم نخبگان این شرکت دانش بنیان در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) با ذکر توسل به ام الائمه فعالیت‌های علمی آن‌ها را قرین خیر و برکت و موفقیت کرد.

وی گفت: برنامه پایانی آیین تکریم پژوهشگران نخبه حضور بر سر مزار شهدای گمنام مدفون در دانشگاه و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهیدان دفاع مقدس علاوه بر غبارروبی و عطر افشانی قبور شهدا بود.

به گفته وی همچنین خادمیاران رضوی کانون محلی امیرالمومنین (ع) به همت خیران و با مشارکت بانوان یاور رضوی کانون ۲۵۰ پرس چلو خورشت قیمه را پخت و در شب شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) همراه با ذکر توسل مداح خادمیار و محمد دانیال واحدیان ذاکر نوجوان و کوچکترین یاور رضوی کانون متبرک و بین نیازمندان توزیع کردند.

دعاخوان گفت: یک خیر ارجمند به صورت ثابت هر هفته هزینه پخت ۲۵۰ پرس غذا را برای توزیع بین نیازمندان تامین می‌کند.

کانون محلی امیرالمومنین (ع) کاشان با حضور ۳۰ خادمیار رضوی که پنج نفر آن‌ها از خواهران هستند در انجام امور خیرخواهانه، کمک‌های مومنانه بویژه گره‌گشایی و محرومیت زدایی از نیازمندان در قالب اجرای پویش‌های رضوی فعالیت دارد.

کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا (ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادمیاری با خدمت‌رسانی جهادی به نیازمندان کمک و از آن‌ها گره‌گشایی کنند.

وظیفه مسئولان شبکه عظیم مردمی خادمیاران رضوی، استفاده از فرصت‌ها و تقویت و توسعه این شبکه برای رفع مشکلات و خدمات‌رسانی بهتر است.

شبکه خادم‌یاران رضوی در سطح کشور در سال‌های اخیر با قوت برای رفع مشکلات نیازمندان وارد عرصه شده است و یکی از ماموریت‌های مهم کانون‌های خادمیاری رضوی تقویت شبکه خادمیاران است تا انگیزه و ارتباط خادمیاران به شبکه بیشتر شود.
فعالیت ۱۰۰ هزار نفری خادمیاران رضوی در سراسر کشور برای برطرف کردن نیازمندی‌های مادی، معنوی، فرهنگی و اجتماعی مردم است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.