دبیر برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در فارس اعلام کرد که مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۰ دی‌ماه امسال تمدید شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - ابراهیم شیشه‌گر با بیان اینکه برای هفتمین سال متوالی است که این جشنواره در سطح کشور و چهارمین سال در استان فارس به صورت استانی برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره یکی مهم‌ترین برنامه‌های بسیج رسانه در استان فارس است.

این فعال رسانه‌ای گفت: هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با ۱۳محور و در ۹ قالب برگزار می‌شود که موضوعات مختلفی دارد.

شیشه‌گر گفت: هر فرد می‌تواند در سه بخش و در هر بخش حداکثر سه اثر را برای شرکت در جشنواره ارسال کند.

او، محور‌های هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان را "جهش تولید، امیدآفرینی، ظرفیت‌های کشاورزی استان، حقوق شهروندی، بصیرت و دشمن‌شناسی، آسیب‌های اجتماعی، بیانیه گام دوم، کمک مومنانه، مدافعان سلامت و شهدای رسانه‌ای، سبک زندگی، فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی و ورزش" ذکر کرد.

دبیر برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در فارس در ادامه با اعلام اینکه جشنواره در بخش‌های «خبر»، «مصاحبه»، «گزارش»، «تیتر»، «یادداشت»، «کاریکاتور»، «موشن گرافیک»، «فیلم خبری» و «عکس» برگزار خواهد شد افزود: مهلت ارسال آثار تا روز ۳۰ دی ماه امسال تمدید شده است.

او از اضافه شدن تندیس رسانه جریان ساز در جشنواره خبر داد و افزود: در بین اهالی رسانه فارس اگر رسانه‌ای مطالبه‌ای را آغاز و به جریان سازی منتج شده است می‌توانند در چند سطر توضیح نحوه جریان سازی رسانه‌ای خود را به دبیرخانه ارسال و در بخش "رسانه جریان ساز" شرکت کنند.

به گفته شیشه‌گر، در ایام دهه مبارک فجر امسال نیز منتخبین هر بخش معرفی و برگزیدگان این جشنواره به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

این فعال رسانه‌ای گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به صورت لینک مطلب یا فایل پی‌دی‌اف در شبکه‌های اجتماعی به شماره ۰۹۲۱۱۷۲۸۱۲۵⁩ یا به آدرس شیراز، خیابان فردوسی، کوچه پروانه، جنب سالن مجتمع فرهنگی ورزشی شلمچه، سازمان بسیج رسانه فارس ارسال کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار