مدیر جهادکشاورزی شهرستان نی‌ریز از تخصیص تسهیلات دامدار کارت، به دامداری‌های کوچک در نی‌ریز خبرداد .

 باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - علیرضا بصیری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نی‌ریز گفت: در اولین قدم، متقاضیانی که بدهکار بانکی نیستند می‌توانند با مراجعه به سامانه سیتا به آدرس cita.maj.ir، درخواست خود را ارائه دهند.

او گفت: این تسهیلات یک‌ ساله، غیر قابل تمدید و با نرخ سود ۱۱ درصد است و در صورتی که سر رسید شود نرخ آن به ۱۸ درصد افزایش می‌یابد.

بصیری گفت: سقف این اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال و حداکثر برای ۱۶۶ راس دام سبک و ۷۰ راس دام سنگین درنظر گرفته شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نی‌ریز گفت: به‌ازای هر راس دام سبک، ۳۰۰ هزار تومان و هر راس دام سنگین، ۷۰۰ هزار تومان، اعتبار  اختصاص یافته و دام‌ها باید پلاک‌کوبی شده‌ باشند.

او گفت: متقاضیانی که بدهکار بانکی یا ضامن بدهکار بانکی هستند و یا چک برگشتی دارند، به‌هیچ‌ وجه ثبت‌نام نکنند زیرا سامانه به‌ صورت برخط از بانک مرکزی استعلام می‌گیرد و در همان مرحله اول درخواست عودت داده می‌شود.

بصیری گفت: تمامی مراحل ثبت درخواست و تایید آن غیرحضوری است و در نهایت از طریق مراکز جهاد کشاورزی شهرستان، به متقاضی اطلاع داده می‌شود تا برای دریافت معرفی نامه، مراجعه و آنرا تحویل شعبه بانکی مربوط  دهند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نی‌ریز گفت: متقاضیان واجد شرایط باید همزمان با ثبت درخواست در سامانه سیتا، برای افتتاح حساب دامدار کارت در بانک کشاورزی منطقه خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
نمیدن