مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان شهدا ادامه دارد، گفت : برای پیک احتمالی اُمیکرون هم آمادگی لازم را داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه_ میثم حجتی‌پور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به روند کاهشی تعداد بیماران مبتلا به کرونا طی چند وقت اخیر، گفت : اگرچه میزان مراجعین و بستری‌ها طی چند وقت اخیر بسیار کمتر شده، اما فعلا برنامه‌ای برای توقف پذیرش بیماران نداریم و روند پذیرش بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کرونا همچنان ادامه دارد.

اگر در آینده پیک احتمالی اُمیکرون هم رخ دهد، همه امکانات و تجهیزات لازم را آماده و در اختیار داریم و با دانشگاه علوم پزشکی هماهنگ هستیم.

حوزه درمان تامین اجتماعی کرمانشاه از ابتدای شیوع بیماری کرونا پای کار بوده، در اوج پیک‌های کرونا نزدیک به ۵۰ تخت بیمارستان شهدا را به بیماران کرونا اختصاص دادیم.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا ۲۸۸۱ بیمار در بیمارستان شهدا و ۷۷۴ بیمار به صورت محدودتر در بیمارستان حضرت معصومه (س) پذیرش و بستری شدند.

از مجموع ۳۶۵۵ بیمار بستری مبتلا به کرونا که در این مدت داشتیم متاسفانه ۳۴۱ نفر فوت کردند و مابقی بهبود یافته و ترخیص شدند.

نزدیک به ۴۲ درصد افراد مشکوک به کرونا که به صورت سرپایی به بیمارستان‌های تامین اجتماعی مراجعه کردند تست کرونایشان مثبت بود، بیش از ۳۰ هزار سی تی اسکن از ابتدای شیوع کرونا تاکنون انجام شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.