مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت:

برنامه‌های نظارتی و پایش بازار خاش تشدید شد

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت خاش گفت: در نشست اقدام مشترک تنظیم بازار در خصوص اجرا و تشدید برنامه‌های نظارتی و پایش بازار و برخورد قانونی با اصناف متخلف تصمیم‌گیری شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - مهدی اسماعیلی گفت: در جهت بالا بردن شاخص‌های رضایتمندی مردم ضرورت همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف مورد تاکید است و از ظرفیت‌های در اختیار برای برخورد با متخلفان صنفی بهره خواهیم برد.

وی  گفت: با تشکیل کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار در بخش های مختلف زنجیره تولید، حمل و نقل و توزیع در کلی و خرده فروشی‌ها برنامه ریزی شده است.

فرماندار خاش نیز گفت: با پرونده‌های متخلف که در بازه زمانی کوتاه بازدید، تکرار تخلف داشته باشند با فوریت در همان روز و بدون طی نوبت برخورد قانونی از طریق مراجع قضایی صورت خواهد گرفت.

صاحب گل صالحی گفت: اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت و ادارات مرتبط نیز ضمن جدیت در اطلاع رسانی نتایج عملکرد بازدید و نظارت ها در اختیار شهروندان قرار گیرد و نسبت به اعلام نرخ مصوب اقلام، کالاها و هرگونه اصلاحیه به ارائه دهندگان و گیرندگان اقدام کنند.

وی گفت: به منظور ساماندهی جایگاه های سوخت و جلوگیری از معطلی شهروندان سامانه رصد و پایش تراکنش های سوختگیری هر خودرو از امروز در تمامی جایگاه‌های سوخت فعال شده و پس از جمع‌بندی تراکنش های سوختگیری در بازه زمانی مشخص ضمن مسدود کردن کارت سوخت، با مالک خودروی متخلف برابر مقررات برخورد خواهد شد.

فرماندار خاش گفت: تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار