در این روز‌های سرد وضعیت نامطلوب عرضه نفت سفید در گلمورتی دلگان، موجب ازدحام جمعیت و تشکیل صفوف طولانی شده ‏که گلایه مندی مردم این شهر را به همراه داشته است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -وضعیت نامطلوب عرضه نفت سفید در شهر گلمورتی دلگان در این روز‌های سرد کرونایی موجب ازدحام جمعیت و تشکیل صفوف طولانی شده ‏که گلایه مندی مردم این شهر را به همراه داشته است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت دلگان گفت: در بررسی‌ها و اقدامات شده توسط اداره صمت شهرستان در ارتباط با مشکلات توزیع نفت، تخلف کم فروشی، گران فروشی و عرضه خارج از شبکه محرز شد.

سید ابراهیم رضوی گفت: این جایگاه نفتی را که باید ۱۵۰ تومان به دست مردم برسد را به قیمت ۲۰۰ تومان عرضه می‌کرده و از سوی دیگر از ۱۰۰ لیتر نفت سهمیه هر خانوار ۸۰ تا ۹۰ لیتر آن را به مردم تحویل می‌داده است.

رضوی گفت: این جایگاه از یک تانکر نفت ۱۰ هزار و ۸۰۰ لیتر عرضه نفت خارج از شبکه و تخلف گران فروشی به ارزش ۱۳۵ میلیون ریال داشته که ضمن تشکیل پرونده توسط اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان به اداره تعزیرات معرفی شد.

وی گفت: علت ازدحام جمعیت در این جایگاه بعلت کمبود جایگاه توزیع است که با توجه به جمعیت ۵ هزار خانواری شهر گلمورتی این جایگاه به تنهایی پاسخگوی نیاز این شهر و شهروندان نیست و از سوی دیگر با توجه به این که تانکر حمل سوخت ۱۸ هزار لیتری است از صبح تا بعد از ظهر نفت آن به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار