مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از تحقق نیافتن تخصیص یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان تسهیلات به تعاونی‌های خراسان رضوی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - امسال یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان بابت تسهیلات و کمک‌های بلاعوض به تعاونی‌ها برای خراسان رضوی در نظر گرفته شد که این مبلغ هنوز تحقق پیدا نکرده و تخصیص آن کامل نشده است.

عقیل مختاری گفت: البته برخی مبالغ مربوط به این تسهیلات باب تعاونی‌های برتر پرداخت شده، اما اکثر مبلغ آن طی چند ماه آخر سال ابلاغ خواهد شد؛ امسال از محل مصوبات سفر معاون وزیر در سال گذشته یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به تعاونی‌های استان پرداخت شده که این مبلغ جدای از پرداختی‌های سال گذشته است.


بیشتر بخوانید


مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: علاوه بر این از محل تفاهم‌نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صندوق کار آفرینی امید ۴۵۰ میلیون تومان به شرکت‌های تعاونی استان پرداخت شده است و باید توجه داشت پرداختی‌هایی که از محل منابع داخلی بانک‌ها صورت می‌گیرد، هنوز از ناحیه بانک‌های استان جمع‌بندی و ابلاغ نشده است.

مختاری گفت: امسال استانداری خراسان رضوی نیز از محل ۲۰ درصد عواید حاصل از فروش سوخت مناطق مرزنشین مبلغی را جهت ایجاد بازارچه تولیدات روستایی و محصولات خانگی در مناطق روستایی مرزی اختصاص داده که جدای از بازارچه مرزی است.

وی گفت: همچنین از این محل یک میلیارد تومان جهت ایجاد بازارچه روستایی در منطقه دربادان قوچان و ۵۰۰ میلیون تومان برای منطقه روستایی مرزی تایباد تخصیص پیدا کرده که فعالیت‌های مربوط به آن به زودی انجام خواهد گرفت.

تاکنون بنا بر مصوبه سال گذشته معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وقت بابت تسهیلات ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به تعدادی از شرکت‌های تعاونی خراسان رضوی پرداخت شده است. علاوه بر این ۱۱۶ میلیارد تومان از محل منابع داخلی بانک توسعه تعاون به حدود ۸۴ شرکت بخش تعاونی استان پرداخت شده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام//ص.ب






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.