عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تخفیف پرداخت نقدی مؤدیان شهرداری مشهد برای ساکنان حاشیه شهر مشهد ۴۰ درصد است.

باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد-مجید طهوریان عسکری  گفت: با توجه به پیش‌رو بودن ایام مبارک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلابی، لایحه دوفوریتی «افزایش تخفیف پرداخت نقدی مودیان شهرداری مشهد» در دستورکار جلسه علنی شورای اسلامی شهر قرار گرفت؛ برهمین اساس و با رأی اعضای شورای شهر، تسهیلات حمایتی خوبی برای شهروندان درنظر گرفته شد تا برای پرداخت بدهی‌های خود به شهرداری، از تخفیفات قابل توجهی برخوردار شوند.

او گفت: در این مصوبه نیز نگاه ویژه‌ای به حاشیه شهر شده و با توجه به لزوم بهره‌مندی اقشار آسیب پذیر از تسهیلات و تخفیفات یاد شده، در مناطق ۴ و ۵ درآمدی، تخفیف ۴۰ درصدی اعمال می‌شود.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: براساس تصمیم اخیر شورای شهر، به شهرداری مشهدمقدس اجازه داده می‌شود که در راستای تشویق مؤدیان، تسریع و تسهیل در دریافت به موقع مطالبات، از تاریخ ۲۲ دی‌ماه تا ۲۵ بهمن‌ماه، ۲۵ درصد تخفیف را روی بدهی شهروندان اعمال کند.

طهوریان عسکری گفت: از ۲۶ بهمن‌ماه لغایت ۱۲ اسفندماه نیز تخفیف ۲۲ درصدی را خواهیم داشت تا تمامی بدهی‌های جاری شهروندان و معوقات مربوط به مجوز‌ها یا گواهی‌های ساختمانی و عوارض احداث و توسعه خطوط قطار شهری در بازه زمانی حدودا ۲ ماهه مشمول این تسهیلات باشد.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس  گفت: تصویب تخفیف ۴۰ درصدی ویژه مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر را اقدامی بی‌نظیر است. ساماندهی و ضابطه‌‎مند شدن ساخت‌وساز‌ها در این پهنه‌ها یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری بوده و امیدواریم با این تصمیم، شاهد تشویق شهروندان به اخذ مجوز‌های ساختمانی باشیم.

انتهای پیام//م.م.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.