استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همین که این استان تنها به نام شهید قاسم میرحسینی شناخته می‌شود برای عزت و افتخارش کافی است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -مدرس خیابانی گفت: همین که  استان تنها به نام شهید قاسم میرحسینی شناخته می‌شود برای عزت و افتخارش کافی است ما به خودمان می‌بالیم که امروز میزبان شهیدی هستیم که پاره تن شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی  در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهیدحاج قاسم میرحسینی که با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلی المهدی (عج) شهرستان زابل برگزار شد اظهارداشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که الگویی برای همه جوانان و آزادگان عالم بوده در وصف شهید عزیزمان میرحسینی گفت که ایشان در جبهه به منزله یک لشکر بوده است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در وصف این شهید بزرگوار گفته‌اند که مردم سیستان را با شهید حاج قاسم میرحسینی شناخته‌اند. بعد از دفاع مقدس به شهادت رسیده اند.

خیابانی گفت: جنگ تمام عیار و بی‌امان با موادمخدر و اشرار در سیستان و بلوچستان دائما ادامه دارد و بیش‌از پنج هزار جانباز این استان تقدیم کرده که بسیاری از آنان در عرصه دفاع از مرز‌ها و مقابله با اشرار به این افتخار نائل شده‌اند.

مدرس خیابانی می گوید: سیستان و بلوچستان به عنوان صف و جبهه مقدم دفاع از حریم ولایت و جمهوری اسلامی ایران همچنان در حال تقدیم شهدا و جانبازان عزیز به نظام است و به عبارتی دفتر شهادت در این استان همچنان گشوده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار