استاندار سیستان و بلوچستان گفت:روند تخلیه آب از سطح منازل مردم در سطح شهر کنارک همچنان ادامه دارد و به دستور وزیر نیرو به زودی طرح جامع دفع فاضلاب و روان‌آب‌های شهر کنارک اجرا می‌شود.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روند تخلیه آب از سطح منازل مردم در سطح شهر کنارک همچنان استمرار دارد و ما به همراه تیم مدیریت بحران استانداری با حضور در محله‌های مختلف از نزدیک روند تخلیه روان‌آب‌ها را از سطح منازل و معابر شهر کنترل می‌کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان  گفت:  به دنبال حضور وزیر نیرو به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در ستاد مدیریت بحران جنوب سیستان و بلوچستان، قرار شد طرح جامع دفع فاضلاب و روان‌آب‌های شهر کنارک اجرا شود.

وی گفت: در این راستا برای مدیریت کوتاه مدت جمع‌آوری روان‌آب‌ها و فاضلاب شهر کنارک، با استقرار پنج پمپ در پنج نقطه از شهر به صورت موقت روان‌آب‌ها و فاضلاب سطح شهر کنارک جمع‌آوری می‌شود.

مدرس خیابانی گفت: چادر‌های امدادی به سرعت بین آسیب‌دیدگان در حال توزیع است، چرا که با وجود تلاش‌های زیادی که تاکنون برای تخلیه آبگرفتگی معابر و منازل انجام شده، سکونت خانوار‌ها در این خانه‌ها بسیار خطرناک است و ممکن است بر اثر آوار سقف خانه منجر به تلفات جانی شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر یک تیم ویژه از هلال احمر چادر‌ها را به سرعت بین خانوار‌ها توزیع و در نقاط مناسب نصب می‌کند و خانواده‌ها را در این چادر‌ها مستقر می‌کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار