رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان گفت: در ۹ ماهه امسال ۶۲ وکیل نیکوکار کمیته امداد استان با ۲ هزار و ۲۱۲ جلسه، پرونده حقوقی مددجویان را رسیدگی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان-  جواد کرانی گفت: در ۹ ماهه امسال کمیته امداد استان اصفهان در ۳۳ میز خدمت با بهره مندی از ۶۲ وکیل نیکوکار همه روزه در استان به مددجویان مشاوره حقوقی ارائه می‌کنند.

کرانی گفت: در این مدت ۸۶۲ پرونده حقوقی در قالب ۲هزار و ۲۴۰ خدمت شامل: تنظیم اظهارنامه، لوایح، دادخواست، شکواییه و حضور در جلسات دادرسی ارائه شده است.

کرانی گفت: ۳۹ نفر از مددجویان نیز از طریق کانون وکلا و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضائیه، با استفاده از خدمات وکلای معاضدتی، پرونده‌های خود را در جریان رسیدگی گذاشته اند.

رئیس اداره حقوقی کمیته امداد استان اصفهان، با بیان اینکه آموزش مسائل حقوقی و مشاوره نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و کاهش پرونده‌های قضایی دارد، گفت:  امسال ۵۰ جلسه آموزشی در حوزه مسائل حقوقی برگزار و ۱۰ هزار و ۴۵۹ نفر از مددجویان آموزش رایگان دریافت کردند.

سال گذشته با امضای تفاهم نامه‌ای بین سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد و علی بهادری جهرمی رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه مقرر شد خدمات و آموزش مسائل حقوقی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد به صورت رایگان ارائه شود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار