مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت :از راه‌اندازی ۴۵ خانه فرهنگ کار در کارخانجات استان راه اندازی شده ،این خانه‌ها با هدف ترویج فرهنگ کار شایسته ادامه می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج   _ برهان صلواتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه خانه‌های فرهنگ کار با اولویت راه‌اندازی در واحد‌های تولیدی ۵۰ نفر به بالا انجام می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم به مرور زمان این خانه‌ها را در همه واحد‌های تولیدی راه اندازی و فعال کنیم.

صلواتی ارتقاء بهره وری در تولید از طریق ترویج فرهنگ کار شایسته را مهمترین رویکرد در تشکیل و راه‌اندازی خانه‌های فرهنگ کار برشمرد و گفت: فرهنگ یاران خانه‌های فرهنگ کار همواره به عنوان رابط اداره کل کار و واحد‌های کارگری، زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی را در محیط‌های کار و تولید مهیا می‌کنند.

او می گوید: ایجاد بستر لازم در جهت ارتقا مولفه‌های فرهنگ کار، خلاقیت، نوآوری، کارآفرینی و بهره وری، روحیه کار جمعی و تعاون، وجدان کاری، انضباط اجتماعی، مسئولیت پذیری، تعهد و رعایت اخلاق دینی در محیط‌های کار و تولید کشور شامل واحد‌های تولیدی و صنعتی و تعاونی‌ها از جمله اهداف راه اندازی خانه‌های فرهنک کار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: موفقیت هر واحد تولیدی به تلاش کارگران و بهره وری در تولیدات آن وابسته است و افتتاح و راه‌اندازی خانه‌های فرهنگ کار در واحد‌های کارگری و کارخانجات، حس مسوولیت پذیری، تعهد و وجدان کاری در میان کارگران و در نهایت بهره‌وری و رونق و جهش اقتصادی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: کارخانه ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.