تیم فوتبال آلومینیوم اراک به تساوی با پیکان رضایت داد.

باشگاه خبرنگاران جوان، اراک -   در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهید دستگردی پایتخت میهمان پیکان تهران بود و به تساوی در عدد یک با این تیم رضایت داد. 

  تیم فوتبال آلومینیوم اراک ۲۲ امتیازی بود که با کسب این نتیجه  ۲۳ امتیاز‌ی شد و موقتا در رده چهارم جدول قرار گرفت و پیکان هم ۲۱ امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول قرار گرفت.

   گل اول این دیدار را علیرضا کوشکی در دقیقه ۳۱ برای پیکان به ثمر رساند و برای تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم امیر نوری در دقیقه ۷۵ گلزنی کرد. 

این بازی در دقایق اولیه بیشتر در میانه میدان دنبال می‌شد. بازیکنان دو تیم به دنبال ارزیابی همدیگر بودند و همین مسئله باعث شد تا موقعیت‌های زیادی به روی دروازه‌ها رخ ندهد، اما در دقیقه ۳۱ پیکان یک گل جلو افتاد. 

  در نیمه دوم  بازی بیشتر درگیرانه و در میانه میدان دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه ۷۵ ارسال میثم آقایی در تیر دوم به امیر نوری رسید و این بازیکن با یک ضربه سر دروازه پیکان را باز کرد و حساب کار را به تساوی کشاند.   

در ادامه دو تیم تلاش چندانی برای رسیدن به گل برتری انجام ندادند و بازی در نهایت با تساوی یک – یک به پایان رسید تا تیم‌ها امتیازات را تقسیم کنند.  

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.