سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: با توجه به شرایط جدول بازی سختی برای ما و آلومینیوم است و هر دو تیم نیاز به پیروزی داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان، اراک - مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک گفت: با توجه به شرایط جدول و نزدیکی امتیاز دو تیم بازی بسیار سختی داریم و هر دو تیم به امتیاز کامل بازی نیاز دارند.

او در مورد شرایط تیم آلومینیوم اظهار داشت: بازی برای هر دو تیم مشکل است هر دو تیم به برد نیاز دارند آلومینیوم یک تیم درست و حسابی است.

او ادامه داد: هم در کار تهاجمی و هم در کار دفاعی یک تیم منظم و خوب هستند که می‌دانند در زمین چه کنند ما هم سعی کردیم شناخت خوبی از این تیم داشته باشیم.

او در مورد داوری مسابقه گفت:‌امیدوارم داوران بازی کم اشتباهی داشته باشند چون داور از ارکان اصلی مسابقه است که می‌تواند در برگزاری بهتر بازی نقش مهمی داشته باشد.

حسینی در مورد اینکه پیکان بیرون از خانه بازنده نمی‌شود و خوب امتیاز جمع می‌کند گفت:‌ واقعیت این است که ما استادیوم اختصاصی نداریم برای همین هم برای ما فرقی نمی‌کند که در کدام ورزشگاه بازی کنیم اما تیم ما در زمین باکیفیت فوتبال بهتری بازی می‌کند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.