ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان و مدیرکل گمرک زاهدان گفت: از ابتدای سال تاکنون ارزش کل کالای صادراتی خروجی از طریق گمرکات این استان یک میلیارد و ۱۵۷ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۹۶ دلار بوده است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - محمدعلی خاشی گفت: میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش ۱۹ درصد و از نظر وزن ۱۸ درصد افزایش داشته است.

وی گفت:صادرات قطعی از گمرکات زاهدان، میرجاوه، میلک، چابهار و منطقه آزاد، بازارچه پیشین، بازارچه مرزی میلک، میرجاوه، گمشاد، کوهک و جالق سراوان و بازارچه ریمدان بوده که از ابتدای سال تعداد پنج هزارو ۸۹۴ فقره اظهارنامه صادراتی به ارزش ۱۶۶ میلیون و ۸۶۳ هزار و ۲۵۵ دلار به وزن افزون‌بر ۸۵۲ هزارو ۳۵۲ تن تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد اظهارنامه ۶۵ درصد، از نظر ارزش ۴۵ درصد و از نظر وزن ۱۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان گفت: عمده اقلام صادرات قطعی گمرکات استان در این مدت سیمان و کلینکر، خرما، گاز، تخم گشنیز، کشمش تیزابی، انگور تازه، بیسکویت و تافی، گوجه فرنگی، پودر رختشویی، آلو، سیب درختی و سایر محصولات کشاورزی بوده که عمده این اقلام به کشور‌های پاکستان، افغانستان، عمان، امارات متحده عربی، هند و روسیه صادر شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار