فوتبالیست های سرخپوشان قم با شکست شهروند رامسر فاصله خود را با صدرنشین جدول به یک امتیاز رساندند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم -  تیم سرخپوشان قم در هفته نهم بازی‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهید حیدریان قم برابر شهروند رامسر قرار گرفت.

بازیکنان سرخپوشان که از همان ابتدا فعل خواستن را برای خود صرف کرده بودند بازی را هجومی آغاز کردند و توانستند موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه تیم میهمان خلق کنند که با درخشش دروازه بان و خط دفاع حریف این موقعیت‌ها به گل ختم نشد.

البته تیم حریف هم با بازیکنان سرعتی خود چشم به ضد حملات دوخته بود که درخشش محمدرضا وفایی سنگربان تیم قم مانع از گلزنی رامسری‌ها شد.

در نیمه دوم با تغییراتی که کادر فنی سرخپوشان قم در تیم خود انجام دادند تیم را به یک بازی کاملا هجومی وادار کردند و در نهایت نتیجه این تغییر تاکتیک گل پیروزی بخش برای سرخپوشان را به ارمغان آورد.

در حال حاضر سرخپوشان قم با ۱۳ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم وحدت آغشت البرز در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت و فاصله خود را با صدر جدول به یک امتیاز رسانده است.

سرخ پوشان قم در هفته دهم روز پنجشنبه به میهمانی آریو اسلامشهر خواهد رفت.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یوسف اسماعیلی
۱۳:۳۰ ۲۴ دی ۱۴۰۰
لطفا برنامه مسابقات تیم رو در اختیار قرار دهید یا اطلاع رسانی کنید تا هوادار تیم قم در استادیوم برای تشویق تیم محبوبشان حاضر شوند .
سپاسگذارم