مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: میوه تنظیم بازار شب عید امسال علاوه بر روش‌های معمول هرساله، به صورت هوشمند نیز توزیع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - ضیائیان احمدی گفت: تأمین و توزیع میوه شب عید امسال از طریق وزارت جهاد کشاورزی و با عاملیت تعاون روستایی استان انجام خواهد شد.

او گفت: توزیع اینترنتی و هوشمند میوه برای جلوگیری از ایجاد صف و بی نظمی در مراکز توزیع، یکی از اهداف ما است تا میوه با کیفیت مناسب و قیمت قابل قبول به دست مردم برسد.

ضیائیان احمدی گفت: از اواسط بهمن ماه سهمیه میوه استان مشخص شده و در اسفند ماه میوه به استان منتقل می‌شود؛ امسال در مرکز استان توزیع اینترنتی میوه درب منازل نیز خواهیم داشت.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: قیمت میوه بر اساس آخرین قیمت توزیع میوه قبل از کرونا و با در نظر گرفتن درصد افزایش توسط کارگروه توزیع میوه با حضور نمایندگان استانداری، سازمان جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و سازمان صمت تعیین خواهد شد.

او گفت: میوه مورد نیاز استان برای عید نوروز، حداکثر تا ۱۵ اسفند به طور کامل در تنها سردخانه دارای استاندارد نگه داری میوه ذخیره و در روز‌های پایانی سال توزیع خواهد شد؛ این میوه‌ها شامل سیب زرد و قرمز و پرتقال والنسیا و تامسون است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.