استاندار همدان با صدور پیامی درگذشت «سیده مولود ساجدی» مادرِ شهید والامقام «سید احمد برقعی» را تسلیت گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- در پیام تسلیت «علیرضا قاسمی فرزاد» آمده است: خبر درگذشت الگوی صبر و ایثار، بانوی فداکار مرحومه سیده مولود ساجدی، مادرِ گرامی شهید والامقام سید احمد برقعی از دلاورمردان دوران دفاع مقدس و همسر مرحوم حاج سیدجواد برقعی موجب تألم و تأثر شد.

استاندار همدان گفت: این مادر مؤمنه و فداکار، در راه رضای حق و خشنودی اهل بیت (ع) و در مسیر دفاع از دین و انقلاب اسلامی، از عزیزترین هستی و سرمایه خود گذشت و بی شک کلمات قادر به ستودن عظمت ایثارگری، صبر و ایمان مادران والامقام شهدا نیست.

قاسمی فرزاد در این پیام با تسلیت مصیبت وارده به خانواده‌های معزز ساجدی، برقعی و مردم شهید پرور استان همدان از درگاه خداوند منان برای آن مرحومه علو مرتبه ربانی و همجواری با فرزند شهیدش و صبر و اجر برای عموم بازماندگان محترم مسألت کرده است.

شهید سید احمد برقعی در چهاردهم دی ماه ۱۳۴۳ در شهرستان همدان متولد شد، در دوران تحصیل جزو فعالان فرهنگی و سیاسی مدرسه بود و پس از آغاز جنگ تحمیلی روانه جبهه‌های حق علیه باطل شد، این شهید بزرگوار در عملیات‌های والفجر ۲، حاجی عمران، والفجر ۵، چنگوله، خیبر، والفجر ۸ و فاو شرکت داشت که در نهایت سوم اسفندماه ۱۳۶۴ در منطقه فاو عراق و در عملیات والفجر ۸ به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از سال‌ها دوری، به وطن بازگشت.
انتهای پیام/ب

برچسب ها: استاندار ، مادر شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار