استاندار همدان روز سه شنبه با صدور پیامی درگذشت جانباز سرافراز سردار حاج «مهدی بادامی» را تسلیت گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، «علیرضا قاسمی» فرزاد استاندار همدان روز سه شنبه با صدور پیامی درگذشت جانباز سرافراز سردار حاج «مهدی بادامی» را تسلیت گفت.

در پیام استاندار آمده است:

عروج جانباز سرافراز، سردار حاج مهدی بادامی، از خانواده معزز شهدا و برادر شهید «مجید بادامی»، از پیشکسوتان و یادگاران دوران دفاع مقدس، مسئول وقت ستاد تیپ انصارالحسین (ع) و فرمانده محور جبهه‌های جنگ، پس از تحمل یک دوره بیماری، موجب تأثر و تألم عمیق شد.

در این پیام تسلیت تصریح شده است، به یقین مجاهدت‌های آن سردار در جبهه‌های حق علیه باطل در ذهن و ضمیر همه ما ماندگار است.

این پیام می‌افزاید: این سردار جانباز در عملیات‌های غرورآفرین مختلفی در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی موثری داشته است که در لوح زرین الهی محفوظ و موجبات رضایت حق تعالی را در پی خواهد داشت.

استاندار همدان در این پیام فقدان آن اسوه ایثار را به مردم همدان، فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده معظم ایشان و دوستداران آن فقید سعید، صمیمانه تسلیت گفته و از درگاه خالق رئوف، برای ایشان، همنشینی با اولیاء‌الله و هم‌رزمان شهیدش و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت کرده است.

حاج «مهدی بادامی» از فرماندهان دوران دفاع مقدس و رئیس وقت ستاد تیپ انصارالحسین (ع) همدان روز دوشنبه، پانزدهم آذر آسمانی شد.

پیکر مطهر این جانباز سرافراز امروز سه شنبه شانزدهم آذر در باغ بهشت همدان تشییع و به خاک سپرده شد.

استان همدان حدود هشت هزار شهید، ۱۷ هزار جانباز و یک هزار آزاده سرافراز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار