مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به موضوع توسعه دانشگاه فرهنگیان به منظور کمبود کسری نیروی انسانی موثر آموزش وپرورش ورود کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز -  محمد خلیل عسکری در دیدار با آقایان دکترفیروزی وعلیزاده نمایندگان مردم شریف شهرستان‌های فسا و سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی گفت: در آموزش وپرورش مسئله نیروی انسانی که همان معلم است مساله‌ای مهم، تاثیرگذار واساسی است.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس با اشاره به مشکل کمبود شدید نیروی انسانی گفت: همین مسئله موجب شده که کیفیت تربیت و آموزش به نسبت آنچه خصوصا در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش مورد انتظار ومطلوب است فاصله داشته باشد.

عسکری گفت: در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش به معلم به دید یک پژوهشگر نگاه شده است و برای رسیدن به این هدف به امکانات و پشتیبانی همه ارکان از آموزش وپرورش نیازمندیم.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس به نقش مهم معلمان در بحران ناشی از کرونا ویروسی نیز اشاره کرد و گفت: دردوران کرونا، معلمان به معنای واقعی ایثارگری کردند.

عسکری گفت: معلمان با امکانات شخصی مانع تعطیلی فعالیت‌های آموزشی وپرورشی دانش آموزان شده و حتی منتظر دستورالعمل و بخشنامه اداری نیز نشدند.

در این دیدار آقایان دکتر فیروزی و علیزاده نمایندگان مردم شهرستان‌های فسا و سپیدان و بیضا درمجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت از آموزش وپرورش تاکید کردند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان فارس در اکثر کمیسیون‌های مهم مجلس نقش موثر و اثربخشی دارند این مسئله را فرصتی بزرگ برای توسعه استان و خصوصا آموزش وپرورش قلمداد کرد.

نماینده مردم سپیدان و بیضا درمجلس شورای اسلامی نیز گفت: مشکلات آموزش وپرورش نیازمند راهکار مهم، اساسی و ریشه‌ای است و کمک‌های قطره چکانی مشکلی را حل نخواهد کرد.

درادامه این دیدار این دونماینده مجلس به تشریح مشکلات آموزش وپرورش در شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود پرداختند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.