رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در فارس گفت: مدیریت جهادی شهید سلیمانی در میدان‌ها باید وارد کتاب‌های دانش آموزان شود تا آن‌ها نیز از این گنجینه ارزشمند بهره‌مند شویم.

 باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز - سردار لطف الله یدالهی در آیین سه شنبه‌های مهدوی و بزرگداشت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در اداره کل آموزش و پرورش گفت: امنیتی که امروز در جمهوری اسلامی ایران شاهد آن هستیم مدیون خون شهید سلیمانی و همرزمان ایشان است.

رئیس نهاد نماینده، ولی فقیه در فارس گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری شهید سلیمانی دنبال دیده شدن نبود، اما به لطف خدا همه دنیا میخواهند او را ببیند.

سردار یدالهی گفت: بنا به فرموده امام (ره) حفظ جمهوری اسلامی از واجب‌ترین مقدسات است و در همین راستا همه ما تکالیف بزرگی بردوش داریم.

او گفت: باید از ظرفیت‌های مکتب شهید سلیمانی در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران که اتاق فکر کشور است به نحو مقتضی و شایسته بهره بگیریم.

رئیس نهاد نماینده، ولی فقیه در فارس گفت: بهترین بستر برای کارکردن و شناسایی دقیق مولفه‌های مکتب شهید سلیمانی آموزش و پرورش است و ما باید به وسیله معلمان این مکتب را ادامه دهیم.

سردار یدالهی گفت: مکتب شهید سلیمانی سرشار از مضامین و مفاهیم تربیتی و اخلاقی است که بسیار به درد دانش آموزان نسل امروز می‌خورد.

او گفت: برای شهید سلیمانی یاس و ناامیدی و متوقف شدن معنایی نداشت، زیرا او با خدا پیوند داشت و با قران مانوس بود.

رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در فارس گفت: شهید سلیمانی نه تنها ظرفیت‌های کشورمان را می‌شناخت بلکه ظرفیت‌های کشور‌های سوریه، عراق و افغانستان و ... را نیز شناسایی کرده بود.

او گفت: اگر دیروز در سوریه و سایر کشور‌ها با نیرو‌های تکفیری نمی‌جنگیدیم امروز باید در کشور خودمان با آن‌ها می‌جنگیدیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.