کلنگ عملیات اجرایی اصلاح خط انتقال آب و شبکه توزیـع و انشعابات خانگی آب آشامیدنی جهت روستا‌های رامهرمز به زمین زده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -  احمدی گفت: خط انتقال آب و شبکه توزیع و انشعابات خانگی آب آشامیدنی روستا‌های رستم آباد و جعفرصادق در زمینه‌ی بهبود کیفیت و کمیت آب ارسالی به این دو روستا اهمیت به سزایی دارد و قطعا پس از تکمیل و بهره برداری از آن اهالی از رضایتمندی بالایی در خصوص آب شرب برخوردار خواهند شد.

او گفت: با مشکلات و ایرادات پیش آمده در خطوط لوله آبرسانی در شهر و روستا‌های تحت پوشش آشنا می‌باشند. به دلیل قدمت بالای این خطوط مدام با شکستگی‌ها و هدر رفت‌های گوناگون مواجه هستیم.

احمدی گفت: به دلیل کمبود ماشین آلات و هزینه‌ی بالای تعمیرات، نگهداری و حتی خرید لوازم مورد نیاز گا‌ها برای خدمات رسانی به شهروندان گرامی دچار مشکل می‌شویم.

رییس امور آبفا منطقه رامهرمز گفت: تا کنون با حداقل‌هایی که در اختیار داریم توانستیم شرایط را به خوبی مدیریت کنیم و مطمئنا هیچ لحظه‌ای را برای خدمت رسانی به همشهریان از دست نخواهیم داد.

کلنگ عملیات اجرایی اصلاح خط انتقال آب و شبکه توزیع و انشعابات خانگی آب آشامیدنی روستا‌های رستم آباد و جعفرصادق به زمین زده شد و اجرای عملیات طرح مذکور پس از مناقصه به شرکت پیمانکاری سجاد راه جنوب با مبلغ ۱۰۸,۰۰۹,۵۹۵,۹۰۲ ریال و طول تقریبی ۱۸ کیلومتر، واگذار گردید که پس از کلنگ زنی و تجهیز کارگاه فاز عملیاتی این پروژه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.