مدیر امور آبفای منطقه رامهرمز از اجرای طرح شبکه توزیع و انشعابات خانگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود احمدی مدیر امور آبفای منطقه رامهرمز در بازدید میدانی از روند اجرای طرح شبکه توزیع و انشعابات خانگی رامهرمز گفت: این طرح جزو بی سابقه‌ترین طرح‌های اصلاح شبـکه آبرسانـی و انشعابات خانـگی طـی ادوار گذشتـه در رامـهـرمـز است که در روز ۱۳ خرداد امسال اجرا کردم.

او بیان داشت: اگر چه به خاطر وجود ویروس منحوس کرونا مدتی اجرای عملیات مذکور به تعویق افتاد، ولی با پیگیری‌های مجدانه و دلسوزانه‌ی مسئولین مربوطه بالاخره کار را به مرحله اجرا درآوردیم.

احمدی افزود: این پـروژه طبـق قـرارداد منعقـد شـده باید پس از ۱۸ مـاه تکمیل شـده و مـورد بهـره برداری کامل قـرار بگیـرد که پس از بهره برداری باید شبکه‌ی توزیع آب و انشعابات خـانگـی مناطـق محدوده بنـه آخوند تا میـدان آزادی، همچنیـن بخش هایـی از قبیل اسدآبادی، بنـی هاشمـی، محـدوده اطـراف بلوار معلم و... را اصـلاح نمـوده و آبرسـانی را در ایـن مناطـق بهبـود ببخشد.

 مدیریت امور آبفای منطقه رامهرمز تصریح کرد: قطعا تک تک پرسنل امور آبفا منطقه رامهرمز در تلاشند بهترین عملکرد و خدمات را به مشترکین و همشهریان عزیز برسانند، اما آنچه باعث خواهد شد این خدمات به نحو احسن و شرایط مطلوب به دست شهروندان گرامی برسد نیاز به احساس مسئولیت دوجانبه دارد. پس از عموم مردم تقاضامندیم در مصرف صحیح و بهینه‌ی آب کوشا باشند و با پرداخت به موقع هزینه‌ی آبونمان خود ما را در ارائه‌ی خدمات بهتر و بیشتر یاری نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.