سرمربی تیم فوتبال هوادار در خصوص دیدار با گل گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار با گل گهر سیرجان در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر بیان کرد: فردا با کسی دیدار می‌کنم که خاطره زیادی از او دارم. در دوره فوتبال حرفه‌ای من، قلعه نویی برایم آدم با ارزشی است. گل گهر تیم با ساختاری دارد و گردن کلفت است. آن‌ها مربی دارند که پرافتخار‌ترین مربی تاریخ لیگ برتر است. فردا دیدار سختی مقابل گل گهر داریم و با بازیکنانم صحبت‌ها را انجام دادیم و نکات فنی را به آن‌ها گفتیم. کارهایمان را در تمرین به خوبی انجام دادیم و امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم. انشالله فردا بازی تماشاگر پسندی را شاهد باشیم. تلاش می‌کنیم تا مانند بازی‌های گذشته، به روند خوبمان ادامه دهیم. بازیکنانم انگیزه‌های زیادی دارند و در تلاش هستیم تا نتیجه بگیریم.

او در مورد مصدومان و محرومان تیمش تصریح کرد: قاضی، ترهانی، محمد حسینی و صادقی را در بازی فردا نخواهیم داشت. تعداد مصدومین ما دوباره افزایش یافته است. فکر می‌کنم در همه تیم‌ها مصدومیت‌ها زیاد شده است. بازیکنان جانشینی که داریم، فوق العاده هستند. تیم ما همگی یک مجموعه هستیم و همه بازیکنان در اختیار تیم هستند. همه باید مراقب خودشان تا مشکلی برایشان پیش نیاید. تیم ما ستاره محور نیست. ما همگی یک تیم متحد هستیم.

عنایتی در خصوص شکست ناپذیری تیمش در هفته‌های اخیر گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا روند رو به رشدمان ادامه داشته باشد. بازی به بازی پیش می‌رویم. تیمی که گل نمی‌خورد می‌تواند برنده بازی‌ها باشد. ساختار دفاعی تیم مان خوب شده است و همه بازیکنان، شرایط مطلوبی دارند. باید در فاز حمله هم به خودباوری برسیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار