رئیس فدراسیون فوتبال ایران در خصوص حذف تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان- شهاب‌الدین عزیزی خادم، درباره حذف تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدوارم که حذف شدن استقلال و پرسپولیس از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا درس بزرگی برای ما و فوتبال ما باشد. فدراسیون فوتبال هم از تجربه های های سخت و تلخ گذشته درس خواهد گرفت. باید برای استاندارد ها و الزاماتی که نهاد های بالا دستی مانند AFC و FIFA دارند، قدم برداریم، زیرا نفع آن هم به فوتبال ملی و باشگاهی خواهد رسید.

 ما در حال برنامه ریزی با وزارت ورزش و جوانان، شهرداری تهران و سازمان صدا و سیما هستیم که یک کار مشترک را برای صعود تیم ملی فوتبال ایران به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انجام دهیم. حضور تماشاگران با توجه به ویروس کوید ۱۹ در ورزشگاه و بازی‌های ایران قطعی نیست. باید یکسری از الزامات و استاندارد‌ها را از وزارت بهداشت و درمان کسب کنیم.

عزیزی خادم در پایان گفت: فدراسیون فوتبال برای راه اندازی سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) تلاش‌های زیادی انجام داد و در حال انجام دادن است. در همین راستا ما توافقی با FIFA داشته ایم. در اوایل بهمن ماه تیمی برای آموزش داوران ما به تهران سفر خواهند کرد. ما VAR را به ایران آوردیم، اما هنوز هم نمی‌دانم چرا از راه‌اندازی آن جلوگیری شد و درپی پاسخ آن هستیم. امیدوارم که همه نظرات شخصی خود را کنار بگذاریم و آینده فوتبال ایران را در نظر بگیریم. فدراسیون فوتبال تلاش‌های شبانه روزی خود را برای راه اندازی سیستم VAR انجام می‌دهد. این کار دور از دست نیست و ما یکبار آن را انجام دادیم و قوی‌تر از قبل در این زمین قدم بر می‌داریم. آخرین کارکرد در این حوزه و و تمام تلاش‌هایی که انجام گرفته است را کارگروه VAR برای افکار عمومی حتما بیان خواهند کرد.

 

 
 

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۲ دی ۱۴۰۰
دراین مدت غیرازولخرجی درخارج چه کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۸ دی ۱۴۰۰
روزگار کشور مارو ببینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۱۸ دی ۱۴۰۰
بله یه درس بزرگ بود که هیچوقت نباید یه کیسه کش رو اون بالا گذاشت عاقبتش همین میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۸ دی ۱۴۰۰
عاقبت لنگپولیس همینه
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۷:۱۲ ۱۸ دی ۱۴۰۰
حذف شدن تو از فوتبال میتونه بزرگترین درس باشه
درسی که همه بفهمن باید سر جاشون قرار بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۷ دی ۱۴۰۰
اوموقع تو چی؟؟؟؟ تو چیکار کردی ک حذف نشن ها؟؟؟ تو هم از بقیه بدتری اصلا از فوتبال چی بلدی؟؟؟؟؟؟؟؟ متاسفم واسه اونایی ک بهت رای دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۸ دی ۱۴۰۰
خوب شد اومدی و این دوتا حذف شدن راحت بشیم
آخرین اخبار