رئیس اداره مراقبت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: پوشش واکسیناسیون در کشور باید سرعت بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان- ابراهیم  قادری گفت: دز اول و دوم واکسن در سطح گسترده ای انجام شده و نوبت سوم واکسیناسیون باید با سرعت بیشتری انجام شود. رعایت دستورالعمل های بهداشتی مانند ماسک باعث شده وضعیت کشور بهتر باشد  و گزارش ها حاکی از افزایش آمار سرپایی در دو هفته اخیر در برخی از استان ها  است .

رئیس اداره مراقبت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت متذکر شد که موج بزرگ پیک قبلی در مدت زمان زیادی در کشور بوده اما به تدریج  بعد از درمان بیماران میزان بستری در بخش مراقبت های ویژه کم شده  و  تعدا مرگ و میر ها کاهش پیدا می کند.


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۸ دی ۱۴۰۰
محاکمه ستاد شبه علمی کرونا
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۴:۲۴ ۱۸ دی ۱۴۰۰
مردم به سلامت خودشان و جامعه احترام بگزارند و واکسن را تزریق کنند و به این تبلیغات افسانه ای هم گوش ندهند تقریبا همه واکسن‌ها به یک میزان در مقابل امیکرون عمل می کنند حالا یک کم زیاد و کم بستگی به سیستم ایمنی شخص هم دارد و این را هم مدنظر داشته باشید میزان آنتی بادی یعنی خط اول سیستم ایمنی در مقابل عفونت‌های ویروسی خیلی مهم نیست آن خط دوم سیستم ایمنی یعنی تی سلها یا سلول‌های ایمنی لنفوسیت تی از اهمیت بیشتری بر خوردار هست که تقریبا در همه واکسن یک اندازه عمل کرده و از جمله در واکسن سینوفارم هم خوب عمل می کند پس با امید به خدا واکسن را تزریق کنید و گوش به جو سازی ندهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۸ دی ۱۴۰۰
این دکترهای ستاد کرونا اولش گفتند با واکسن ایمنی کامل ایجاد میشه و هیچکس حتی ناقل هم نخواهد بود بعد گفتن هیچ کس مریض نمیشه، بعدش گفتن هیچکس مریضی شدید نمیگیره بعد گفتند هیچکس نمیمیره که هیچکدوم درست از آب در نیومد. من میترسم چندروز دیگه دوباره نظرشون رو عوض کنن و بگویند واکسن مضر بوده است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۸ دی ۱۴۰۰
لزوم شفافسازی آمار واکسن به تفکیک سن و جنس هم بگویید و به آن عمل کنید.
آخرین اخبار