شورای راهبردی فرهنگی استان کرمان امروز با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در کرمان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - شورای راهبردی فرهنگی استان کرمان امروز با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در کرمان برگزار شد.

در این جلسه مدیران دستگاه‌های فرهنگی، درخواست‌های خود را در خصوص برنامه‌های فرهنگی استان کرمان  به اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه کرمان پایتخت مقاومت با محوریت شهید سلیمانی است؛ از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس خواست در اجرای برنامه‌های پایتخت مقاومت به استان کرمان کمک کنند.

در این نشست حجت الاسلام مجتبی آقاتهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس به دنبال این است که وظیفه نظارتی خودش را به خوبی انجام دهد و ما آمده ایم ببینیم دوستان در چه وضعیتی هستند و مشکلاتشان را بررسی کنیم و بدانیم در این جهت چه کاری از ما ساخته است؟

 او می گوید: کارهای نظارتی هم برای کمیسیون و افراد کمیسیون بسیار مفید است و هم افرادی که اینجا خدمت می کنند و در این گفتمان ها است که خیلی مسائل مطرح و راهکار پیدا می شود.

 به گفته حجت الاسلام  تهرانی ما در کمیسیون تلاش می کنیم بتوانیم نام خوبی برای اینجا تحت عنوان مقاومت که سردار مقاومت که افتخار کل ایران و نظام اسلامی است، داشته باشیم.

او می گوید: نظرات و درخواست‌های مدیران متولی فرهنگ استان کرمان  را جمع‌آوری و به صحن مجلس می بریم.

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ سردار شهید سلیمانی ادای احترام کردند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار