حجت الاسلام گرچی گفت: در شانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان،۳۸۰ شرکت کننده آثار خود را به صورت مجازی در سایت بچه‌های مسجد بارگذاری کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -شانزدهمین  جشنواره قرآنی مدهامتان استان کرمان با حضور حامد شاکرنژاد قاری بین المللی قرآن در شهرستان انار برگزار شد.

در این مراسم که با قرائت قاری بین المللی شاکرنژاد شروع شد، محمد رضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت:  شانزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان اناربه مدت ۲ روز برگزار شد.

به گفته علیزاده یکی از برنامه‌های جنبی این جشنواره برگزاری شبی با شهدا در محفل قرآن بود که با حضور مردم و مهمانان جشنواره برگزار شد و  مردم از محضر شاکرنژاد از قاریان بین المللی قرآن بهره‌مند شدند. 

 حجت الاسلام مصطفی گرجی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری استان کرمان  نیز در این مراسم گفت: شانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در استان کرمان، پنجمین باری است تحت عنوان دبیرخانه دائمی جشنواره قرآنی مدهامتان استان کرمان در شهرستان انار برگزار شد. 

به گفته او در این جشنواره، ۳۸۰ شرکت کننده  آثار خود را به صورت مجازی در سایت بچه‌های مسجد بارگذاری کرده اند که ۱۴۰ نفر انتخاب و نهایتا به اختتامیه جشنواره  دعوت شدند. 

 حجت الاسلام مصطفی گرجی می گوید: در کنار جشنواره قرآنی مدهامتان، فرآیند آموزش و کارگاه آموزش قرآن با حضور شاکرنژاد از قاریان بین المللی برگزار شد. 

او گفت: مجلس شبی در محضر قرآن و شبی با شهدا که همزمان با ایام شهادت سردار سلیمانی برگزار شد، با استقبال خوب مردم و دارالقرآن شهرستان انار همراه بود. 

در پایان  این مراسم با اهدای لوح و هدایا  از برگزیدگان این دوره از جشنواره قدردانی شد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.